Specialist Resurse Umane

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    • Experiență de 1-3 ani pe o poziție similară;
    • Persoană responsabilă, entuziastă, motivată să își atingă obiectivele;
    • Fire curioasă și inventivă, orientată spre identificarea și dezvoltarea unor canale și modalități diverse în îndeplinirea sarcinilor de lucru;
    • Caracter întreprinzător, capabil să obțină rezultate optime și să aducă plus-valoare independent, dar și în echipă;
    • Persoană motivată, dispusă să se autodepășească, care respectă termenele stabilite și este preocupată de obținerea rezultatelor în mod eficient;
    • Specializarea și experiență în domeniul recrutării și integrării noilor angajați.

    Responsabilitati

    Specialist resurse umane

    – Recrutare medici, asistente, personal receptie

    – concepere si postare anunturi de angajare

    – phone screening

    – sustinere interviuri, pregatire shortlist pentru managerul intern

    – pregatire oferta pentru candidatii alesi

    – semnare contract si procurare documente de angajare, mai putin inregistrare in Revisal

    – induction

    – mentinerea unei baze de date de candidati pentru recrutari viitoare

    Administrare HR

    – se asigura ca dosarele de personal sunt complete si updatate

    – solicita modificari la CIM – schimbare functie, salariu, etc

    – elibereaza adeverintele solicitate de angajati, tine evidenta concediilor

    – efectueaza pontajul lunar si il transmite la contabilitate pentru stat

    – absente, concedii medicale, abateri disciplinare

    Dezvoltare organizationala

    – participa la evaluarile periodice ale personalului pentru a intelege evolutia si dorintele angajatilor

    – propune mariri salariale sau alte beneficii in functie de performantele care rezulta din evaluari

    – participa la organizarea trainingurilor periodice

    – stabileste impreuna cu managerul de clinica un cod de conduita si se asigura ca se respecta

    – contribuie la crearea unui climat de coeziune impreuna cu managerul de clinica si coordonatorii echipelor

    – propune solutii pentru cresterea satisfactiei angajatilor si pentru cresterea gradului de retentie

    – se ocupa de planificarea de personal – necesar pe o perioada, bugete, profile de candidati, etc.

    Relatia cu autoritatile

    – se asigura ca toate cerintele legale sunt respectate

    – in caz de control ITM este responsabil de relatia cu organul de control

    – se ocupa de recupererea sumelor care provin din concedii medicale, etc.