Specialist Servicii Client

Angajator: TE Connectivity Sensor Solutions
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 14.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - Studii superioare, de preferat in comert international sau administrarea afacerilor;
    - 2 - 3 ani experienta in departamentul Customer Care;
    - Aptitudini de comunicare bune (prezentări clare, concise, orale și scrise) și abilități interpersonale;
    - Bune cunostinte de operare in SAP;
    - Flexibilitatea de a lucra intr-un mediu international;
    - Engleza nivel avansat;
    - une cunostinte de limba Germana.

    Responsabilitati

    • Urmareste si monitorizeaza de la etapa de comanda pana la livrare solicitarile clientului: standard / service / mostre / Web-EDI / EDI comandă intrare (Trade / Interco);
    • Este responsabil de crearea si mentinerea bazei de date a clientului;
    • Urmareste confirmarile si comenzile neconfirmate;
    • Urmareste si rezolva problemele intre companii;
    • Se asigura de buna gestionare a returului pieselor defecte (din motive de calitate), a livrărilor de eșantioane, a intrarilor RMA, a reclamațiilor (TECHS) etc;
    • Urmareste ca platile clientului sa fie acurate, sustinand departamentul financiar;