Specialist Servicii Client

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile TE Connectivity Sensor Solutions active.


Vezi toate job-urile Specialist Servicii Client active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: TE Connectivity Sensor Solutions
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 14.10.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    TE Connectivity is a global technology leader enabling a secure, sustainable, productive, and connected future. Our broad range of connectivity and sensor solutions have been proven in the most demanding environments, enabling advancements in transportation, industrial applications, medical technology, energy technology, data communications, and for the home. With approximately 85,000 employees, including more than 8,000 engineers, we work with customers in nearly 140 countries. TE ensures that EVERY CONNECTION COUNTS.

    Cerinte

    - Studii superioare, de preferat in comert international sau administrarea afacerilor;
    - 2 - 3 ani experienta in departamentul Customer Care;
    - Aptitudini de comunicare bune (prezentări clare, concise, orale și scrise) și abilități interpersonale;
    - Bune cunostinte de operare in SAP;
    - Flexibilitatea de a lucra intr-un mediu international;
    - Engleza nivel avansat;
    - une cunostinte de limba Germana.

    Responsabilitati

    • Urmareste si monitorizeaza de la etapa de comanda pana la livrare solicitarile clientului: standard / service / mostre / Web-EDI / EDI comandă intrare (Trade / Interco);
    • Este responsabil de crearea si mentinerea bazei de date a clientului;
    • Urmareste confirmarile si comenzile neconfirmate;
    • Urmareste si rezolva problemele intre companii;
    • Se asigura de buna gestionare a returului pieselor defecte (din motive de calitate), a livrărilor de eșantioane, a intrarilor RMA, a reclamațiilor (TECHS) etc;
    • Urmareste ca platile clientului sa fie acurate, sustinand departamentul financiar;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (49)