Tehnician Suport SAP

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Tehnician Suport SAP active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Pentru reușita în această misiune este nevoie să ai:

    - Experiență anterioară (minim 1-2 ani) în utilizarea programul SAP (experiență în oferirea suportului SAP, FI-CO, - reprezintă un avantaj);
    - Nivel de limbă franceză bun/avansat (atât în scris cât și oral) și deschidere de a vorbi cu francezi nativi;
    - Reactivitate, autonomie și orientare către soluții și client, capacitatea de a urmări mai multe tichete în același timp, capacitate bună de prioritizare.

    Responsabilitati


    - Suport și consultanță tehnică (prin telefon și/ sau mail) utilizatorilor SAP din cadrul departamentelor contabilitate si financiar, în sistem de tip ticketing;
    - Înregistrarea incidentelor, precum și a soluțiilor identificate în aplicația de gestiune a tichetelor primite;
    Semnalarea problemelor de proiectare ale aplicației.

    Beneficii:

    - Formare de specialitate în cadrul companiei;
    - Mediu de lucru dinamic, multicultural;
    - Pachet salarial format din parte fixă și alte beneficii;
    - Oportunitatea de a calatori in strainatate.

    Alte informatii


    Descrierea companiei


    VEO Worldwide este un furnizor de servicii B2B, cu sediul în Europa, cu 15 ani de activitate. În 2006, când NOZ (liderul European in clearance) a început extinderea în Europa de Est și Africa, VEO s-a îndrăgostit rapid de viziunea și mediul său agil, împingând mereu lucrurile pentru a descoperi mai mult această afacere uimitoare de clearance și economie responsabilă. Prin urmare, am adăugat propria noastră cultură dinamică și mentalitate la tot ceea ce am întâlnit la NOZ. Căutăm în permanență soluții care să ajute proprietarii de afaceri să își valorifice stocurile nevândute (colecții anterioare, produse cu termene de valabilitate scurte, comenzi anulate etc.) și să devină eficiente.
    Cu toate acestea menționate, VEO își consolidează brandul bazat pe angajament, transparență, solidaritate, îmbunătățire constantă și competență.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI, Job national

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (171)