IT Helpdesk Specialist

Angajator: Smithfield România
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 20.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Compania Smithfield România este prezentă pe piața din România, dezvoltând de-a lungul timpului un model de afacere integrată, de succes, în urma investițiilor de peste 600 milioane USD, realizate până în prezent. În cadrul grupului nostru funcționează în sistem integrat Divizia Ferme (divizia creștere porcine), Divizia Carne Proaspătă și Divizia Mezeluri (Elit și Maier Com).
    Furnizăm zilnic produse din carne, proaspete și sănătoase, milioanelor de consumatori, având un impact pozitiv asupra comunităților în care trăim și ne desfășurăm activitatea. Producem în sistem integrat carne de porc de cea mai bună calitate, stabilind totodată cele mai înalte standarde de calitate în industria de profil.

    Smithfield România se implică continuu în programe de dezvoltare sustenabile, de impact, în comunitățile din zonele în care ne desfășurăm activitatea și investește în dezvoltarea profesională a celor peste 4000 de angajați din România.
    Smithfield România înseamnă, în primul rând, o echipă profesionistă, implicată 100%. Smithfield România cunoaște importanța unei culturi organizaționale care inspiră. Comunicăm transparent cu angajații și creăm contexte pentru a propune idei și soluții de îmbunătățire continuă, astfel încât să conlucrăm într-un mediu plăcut, sigur și inovativ.

    Prin contribuția tuturor membrilor săi, echipa noastră excelează și susține proiecte de amploare. Suntem în prezent lider de piață în zootehnie și industria alimentară din România.

    Cerinte

    - Studii medii / superioare de specialitate;

    - Experiență pe o pozitie similară cel puțin 1 an;

    - Cunoștințe solide de utilizare, instalare și soluționare probleme pe Windows 10;

    - Cunoștințe solide de utilizare și configurare Microsoft Office - Word, Excel si Outlook în special;

    - Cunostinte de baza a protocoalelor de retea TCP/IP, DHCP, DNS, VPN, NAT;

    - Cunoștințe minime de Active Directory;

    - Bune cunoștințe de limba engleză;

    - Abilități de comunicare și spirit de echipă.

    Responsabilitati

    - Este primul contact la solicitările de service și incidente pentru utilizatorii de echipamente IT;

    - Raportează problemele către level 2 suport, face inclusiv recomandări pentru eficientizarea serviciilor oferite și a proceselor existente iar daca este nevoie către furnizorii externi;

    - Instalează, configurează și se ocupă de depanarea hardware si software;

    - Gestionează utilizatorii la nivel de aplicatii, file share, Office 365 si Active Directory;

    - Inregistrează și prioritizează task-urile în sistemul de ticketing în funcție de complexitate și impact, primite prin sistemul de ticketing, telefon sau e-mail;