Office Manager

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Productie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Actualizat la: 20.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    -Studii superioare in domeniul administrativ/afaceri/drept/financiar-contabil/domenii conexe;
    -Experienta profesionala pe o pozitie similara/intr-o companie cu profil industrial – prezinta avantaj;
    -Cunostinte lb. germana – nivel avansat – obligatoriu;
    -Cunostinte de operare PC, cunoasterea pachetului Microsoft Office – nivel mediu-avansat;
    -Abilitati de lucru cu date numerice/statistice;
    -Abilitatile de comunicare, relationare, organizare si prioritizare a sarcinilor, precum si atentia la detalii fac parte din bagajul candidatului;

    Responsabilitati

    - Sarcini de administrare din punct de vedere comercial;
    - Planificarea, gestionarea si monitorizarea proceselor de achizitii;
    - Organizarea procesului de achizitie a bunurilor;
    - Suport departamentului financiar contabil;
    - Suport pentru planificarea comenzilor si pentru serviciul dedicat clientilor;
    - Monitorizarea procesului logistic;
    - Activitati de secretariat;

    Alte informatii

    -Pachet salarial negociabil;
    -Tichete de masa;
    -Concediu de odihna: 25 zile/an;
    -Transport asigurat;

    Program de lucru:
    -Luni-Joi: 07:00-16:00
    -Vineri: 07:00-13:30

    Locatie: Sura Mica, SIBIU