Specialist Organizare Vanzari (f/m)

Angajator: LIDL Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.10.2021

    Împreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!

    Rolul tău
    • Vei fi persoană de contact pentru departamentele de specialitate, sediile regionale și Lidl Stiftung în vederea implementării proiectelor naționale/internaționale pentru îmbunătățirea proceselor/activităților de vânzări cu impact în dezvoltarea personalului din magazine;
    • Vei acorda sprijin în coordonarea proiectelor, testelor și rollout-urilor relevante în colaborare cu departamentele de specialitate naționale și sediile regionale;
    • Vei oferi suport în analizarea indicatorilor și documentațiilor de proiect, traducerea și adaptarea cerințelor internaționale la specificul țării.
    Oferta noastră

    Îți pregătim un plan de școlarizare personalizat, un trainer dedicat și acces la tehnologii de ultimă generație. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant cu majorări salariale garantate anual, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei.  Totodată, în funcție de vechimea în Lidl vei primi zile de concediu în plus.

    Profilul tău
    • Ai studii superioare finalizate;
    • Experiența în managementul proiectelor în vânzări constituie un avantaj;
    • Ești disponibil pentru deplasări la nivel național;
    • Deții permis de conducere categoria B;
    • Ai abilități dezvoltate de prezentare, precum și capacitatea de a lucra cu deadline-uri;
    • Cunoști limba engleză la nivel avansat. Cunoașterea limbii germane constituie un avantaj;
    • Ai cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

    Suntem prezenți pe piața din România din 2011, timp în care am crescut ambițios și sustenabil, oferind produse de calitate cumpărătorilor, respect partenerilor, proiecte și investiții comunităților și mediului și un loc ideal de muncă angajaților noștri. În prezent avem peste 270 de magazine, 5 centre logistice și peste 8000 de angajați în toată țara și am fost desemnați Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al patrulea an consecutiv.
    Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună. Noi le oferim șansa să își construiască o carieră de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea și dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar împreună facem posibilă #BucuriaLidl zi de zi!