Back office cu limba ITALIANĂ

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Constructii
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Giurgiu
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 20.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    -Cunoasterea limbii italiene scris si vorbit – nivel mediu spre avansat
    -Experienta 2–3 ani in oferire activitate suport clientilor ( constituie avantaj experienta tehnica/ constructii)
    -Abilitati bune de relationare /comunicare scrisa si verbala cu clientii
    -Atentie la detalii si abilitatea de a gestiona informatii pe mai multe canale
    -Abilitate de a gestiona intr-un timp efficient si organizat atributiile date
    -Excel – nivel mediu

    Responsabilitati

    -administrarea clientilor arondați, din portofoliul repartizat prin conceperea,întreținerea și administrarea corespondenței oficiale cu clienții in stransa legatura cu Directorul de vanzari de tara;
    -cunoașterea operativa a condițiilor comerciale stabilite in contractele de vanzare-cumparare ;
    -elaborare oferta in conformitate cu informatiile primite de la Directorul de vanzari;
    -evidenta contractelor de vanzare-cumparare aferente clienților din portofoliu
    -asigurarea serviciilor de consiliere și suport tehnic de specialitate clienților;
    -asigurarea de servicii post-vânzare la un nivel profesional ridicat;

    Alte informatii

    Activitatea se va desfășura remote.
    Training oferit
    Program: L-V 9:00-17:30
    Salariu fix + echipament oferit de companie + contract pe perioada nedeterminata