Back office cu limba ITALIANĂ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Back office cu limba ITALIANĂ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Constructii
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Giurgiu
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 19.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    -Cunoasterea limbii italiene scris si vorbit – nivel mediu spre avansat
    -Experienta 2–3 ani in oferire activitate suport clientilor ( constituie avantaj experienta tehnica/ constructii)
    -Abilitati bune de relationare /comunicare scrisa si verbala cu clientii
    -Atentie la detalii si abilitatea de a gestiona informatii pe mai multe canale
    -Abilitate de a gestiona intr-un timp efficient si organizat atributiile date
    -Excel – nivel mediu

    Responsabilitati

    -administrarea clientilor arondați, din portofoliul repartizat prin conceperea,întreținerea și administrarea corespondenței oficiale cu clienții in stransa legatura cu Directorul de vanzari de tara;
    -cunoașterea operativa a condițiilor comerciale stabilite in contractele de vanzare-cumparare ;
    -elaborare oferta in conformitate cu informatiile primite de la Directorul de vanzari;
    -evidenta contractelor de vanzare-cumparare aferente clienților din portofoliu
    -asigurarea serviciilor de consiliere și suport tehnic de specialitate clienților;
    -asigurarea de servicii post-vânzare la un nivel profesional ridicat;

    Alte informatii

    Activitatea se va desfășura remote.
    Training oferit
    Program: L-V 9:00-17:30
    Salariu fix + echipament oferit de companie + contract pe perioada nedeterminata

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    3729 RON NET / luna
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (348)