Coordonator SOS Planet After school

Angajator: SOS Satele Copiilor Romania
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    SOS Satele Copiilor România este o organizaţie neguvernamentală, membră a Federaţiei SOS Children’s Villages International, ce derulează programe în 137 de ţări ale lumii.

    SOS Satele Copiilor România are ca misiune să ofere o familie iubitoare copiilor care au rămas fără îngrijirea părintească și să îi susțină și protejeze pe cei care riscă să o piardă. Anual, peste 700 de copii și tineri sunt sprijiniți în mod direct de SOS Satele Copiilor România, dintre care peste 150 cresc în Satele SOS, alături de Mame SOS și de fraţii biologici sau sociali, iar 550 de copii sunt sprijiniți să rămână în familia lor și să nu trăiască trauma separării.

    Cerinte

    Căutăm un OM care:

    Să aibă o experiență de minim 3 ani în activități cu grupuri de copii cu vârste între 6 și 12 ani;
    Să aibă motivația de a găsi și aplica metode moderne și tehnici eficiente de dezvoltare prin care să poți ghida copiii să dobandească personalități puternice și caractere frumoase;
    Să se adapteze și să găsească soluții durabile și eficiente în situații critice, singur sau cu cei din echipă;
    Să fi coordonat o echipă și să fi administrat bugete;
    Să își dorească să aducă bucurie în jur, înțelegând ce face bine și ce mai are de îmbunătățit;
    Să aibă o gândire pozitivă, empatie și dorința de a construi relații frumoase;
    Să fie proactiv, agil și să îi placă provocările;
    Să fie absolvent de studii superioare în domenii corespunzătoare științelor socio-umane (dar nu neapărat) și să aibă cunoștințe de limba engleză.

    Responsabilitati

    Concret, Coordonatorul SOS Planet After school:

    Face parte din echipa de dezvoltare a modelului educațional și se asigură de implementarea cu succes a acestuia;
    Pregătește, împreună cu echipa, și se asigură de realizarea planului de activități/evenimente per grupă/categorie vârstă, ținând cont de interesele și nevoile copiilor, cât și de resursele disponibile (inclusiv pentru programul de vară, weekend-uri etc);
    Inițiază, menține și dezvoltă relația cu: părinți, școli, furnizori, colaboratori workshop-uri/opționale, organizații private și publice etc;
    Dezvoltă și aplică metodologii și instrumente de lucru necesare pentru un proces educațional și operațional de calitate;
    Coordonează procesul de planificare a obiectivelor, de realizare a bugetului anual și încadrare în limitele acestuia, de monitorizare, evaluare și optimizare a proceselor și rezultatelor pentru întregul proiect;
    Organizează sau se implică activ în acțiunile de promovare și/sau generatorare de venituri, pregătite la nivelul proiectului After school SOS Planet și/sau organizație;
    Facilitează procesele de auditare internă și se asigură de implementarea recomandărilor primite;
    Colectează și furnizează informații valoroase și „altfel”, din acțiunile derulate cu și pentru copii, utile în realizarea planului de comunicare;
    Selectează, motivează, susține, coordonează, verifică și evaluează periodic membrii echipei aflată în subordinea sa;
    Se menține la curent cu tendințele și noile metode/instrumente din domeniul educației (formale, non-formale) pentru o adaptare continuă a modelului aplicat în cadrul After school-ului SOS Planet.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre SOS Satele Copiilor Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a SOS Satele Copiilor Romania >>