Key account manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Packeta Romania active.


Vezi toate job-urile Key account manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Angajator: Packeta Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Oradea
  • Actualizat la: 07.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    Noi suntem Packeta.ro

    Packeta Romania este parte a grupului Packeta, cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est.

    Compania a intrat pe piața din România în urmă cu doi ani și oferă magazinelor online o soluție ieftină și eficientă de a transporta colete.
    Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 30.000 de magazine online și selleri și operează peste 7.200 de puncte pick-up în Europa Centrală și de Est.
    Pe lângă soluția alternativă de livrare în punctele de pick-up, Packeta este și o platformă logistică și oferă magazinelor online și soluția clasică de livrare a coletelor la domiciliu.

    Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federația Rusă, SUA, Elveția și Liechtenstein.O platformă logistică expertă în comerțul electronic global. 

    Cerinte

    • Experiență de vânzări de minim 3 ani într-o companie de curierat/logistica - obligatoriu.
    • Experienta in vanzarea B2B, e-commerce (magazine online) - obligatoriu
    • Proactiv, creativ si independent in actiuni cu abilități de comunicare, negociere, asertivitate, adaptabilitate, organizare, orientat spre client și spre rezultate.
    • Limba engleză – nivel mediu;
    • Permis categoria B.

    Responsabilitati

    • Prospectează piața cu scopul de a stabili întâlniri cu clienți noi.
    • Este responsabil de ofertarea clientului, de întocmirea contractului și de transmiterea acestora către client.
    • Întocmește contractele negociate și mentine în permanență legatura cu clienții actuali.
    • Monitorizează și coordonează depozitele proprii și subcontractorii din zona alocată.
    • Se asigură că livrările sunt făcute în timp util.
    • Oferă suport operațional echipelor din depozite și subcontractorilor din zona alocată.
    • Identifică și propune soluții pentru optimizarea rutelor cu scopul de a eficientiza costurile.
    • Identifică și analizează trendurile din piața de profil; propune și implementează strategii de adaptare la acestea și de dezvoltare a oportunităților de business în zona de care este responsabil.
    • Raportează periodic activitatea de vânzare și propune soluții concrete pentru dezvoltarea acesteia.

    Alte informatii

    • Salariul fix+bonusuri lunare în functie de performanță.
    • Abonament servicii medicale clinica privată
    • Telefon, laptop și mașina de serviciu pentru deplasări.
    • Posibilități reale de dezvoltare a carierei profesionale.
    • Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță.