Responsabil achizitii - Hunedoara

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Hunedoara
  • Actualizat la: 25.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte


    Educatie: studii superioare finalizare, de preferat studii economice
    Experienta: minim 3 ani intr-o pozitie similara
    Cunostinte: operare PC (MS Office, email);
    Limba engleza - avansat; germana constituie un avantaj
    Experienta in industria lemnului este un avantaj.

    Soft skills :
    • initiativa si determinare pentru atingerea obiectivelor;
    • decizie si asumarea riscului, schimbare si inovatie, perspectiva si claritate in gandire, convingere si influentare;
    • spirit de organizare; spirit de lucru in echipa;
    • aptitudini interpersonale; flexibilitate; creativitate; focalizare pe imbunatatirea continua;
    • capacitate de planificare, organizare, control;
    • gestionarea timpului; spirit de initiativa.

    Responsabilitati

    Rol:
    • Coordonarea activitatii de achizitie pentru materii prime , raspunzand de relatia cu furnizorii agreati si fiind responsabil de extinderea acestui portofoliu de furnizori

    Atributii:
    • Coordonarea proceselor de achizitie pentru materii prime si portofoliul de produse al companiei;
    • Coordoneaza procesul de achizitie si relatia cu furnizorii din Romania, Germania, Serbia si Ucraina.
    • Responsabil direct pentru achizitia materiilor prime strategice inclusiv operatiuni logistice conexe acestora: transport, formalitati vamale, depozitari, transferuri;
    • Gestioneaza evolutia stocurilor la nivel national in raport cu obiectivele departamentului si indicatori de performanta;
    • Studiaza piata de materii prime, identifica si contacteaza surse potentiale de aprovizionare;
    • Initiaza, participa la negocierile cu furnizorii actuali si potentiali si se implica activ in cresterea eficientei achizitiilor companiei, negociind permanent contractele cu furnizorii;
    • Pregateste si urmareste semnarea contractelor de achizitii;
    • Va lucra si cu colaboratori mai mici pentru activitatea de vanzari, in afara perioadelor de varf in activitatea de achizitii
    • Participa la evaluari si indentifica solutii de rezolvare a eventualelor probleme asociate stocurilor, inclusiv custodii, produse neconforme, comenzi, solduri, scadente conform conditiilor comerciale agreate cu furnizorii.