Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist Back Office
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GABTEO HR active.Vezi toate job-urile Specialist Back Office active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | GABTEO HR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.11.2021 |
Remote work: | On-site |
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
Cerinte:
Studii medii / superioare finalizate;
2 ani experienta in campul muncii;
1 an experienta de lucru in domeniul administrativ/back office;
Cunoasterea pachetului MS Office;
Limba engleza: nivel mediu;
Atentie la detalii;
Abilitati excelente de comunicare si de orientare catre solutii pentru a oferi servicii de calitate;
Abilitati de planificare si organizare, adaptabilitate, exprimare logica;
Abilitati de lucru in echipa, flexibilitate, dictie, empatie.
Recrutam: Specialist Back Office
Partenerul nostru este reprezentat de o companie de consultanta in asigurari si risk management ce se adreseaza zonei corporate.
Obiectivele companiei client sunt de a crea, sustine si dezvolta parteneriate pe termen lung pe baza unor programe de asigurare personalizate in functie de specificatiile punctuale ale activitatii fiecarui business in parte. Printr-o analiza completa a profilului si riscurilor aferente business-urilor, sunt stabilite cele mai bune conditii de asigurare: costuri minimizate si maximizarea beneficiilor.
Oras: Bucuresti (sediul se afla in zona Victoriei).
Modalitate de colaborare: contract individual de munca / SRL / PFA
Program de lucru: full time.
Responsabilitati:
Monitorizarea scadentelor si perioadelor de valabilitate ale politelor existente;
Avizarea scadentelor catre clienti si urmarirea platilor conform termenului agreat;
Colectarea informatiilor aferente reinnoirii contractelor, colectarea ofertelor de la asiguratori, centralizarea acestora si consultanta oferita clientilor si potentialilor clienti in procesul de decizie;
Emiterea politelor de asigurare (RCA, Travel, etc.) din sistemele utilizate;
Monitorizarea situatiilor de comisionare, centralizarea lunara a facturilor emise, suport acordat broker-ului colaborator in identificarea platilor facute de clienti;
Pregatirea materialelor si a documentelor necesare intalnirilor sau implementarilor de noi produse de asigurare – prezentari ale companiei sau a produselor de asigurare, brosuri cu informatii de utilizare a asigurarilor personalizate pentru angajatii asiguratilor partenerului nostru;
Prezenta la diverse intalniri de networking (fata in fata, online).
Beneficii:
• Tichete de masa;
• Abonament medical;
• Locatie centrala a sediului;
• Perspective de dezvoltare profesionala.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Back office cu limba Germana (nivel B1 minim) - Junior Aplica fara CV | |
Operator back office cu limba italiana Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (293) |
Raporteaza eroarea la