Specialist Back Office

Angajator: GABTEO CONSULT
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

    Cerinte

    Cerinte:
    Studii medii / superioare finalizate;
    2 ani experienta in campul muncii;
    1 an experienta de lucru in domeniul administrativ/back office;
    Cunoasterea pachetului MS Office;
    Limba engleza: nivel mediu;
    Atentie la detalii;
    Abilitati excelente de comunicare si de orientare catre solutii pentru a oferi servicii de calitate;
    Abilitati de planificare si organizare, adaptabilitate, exprimare logica;
    Abilitati de lucru in echipa, flexibilitate, dictie, empatie.

    Responsabilitati

    Recrutam: Specialist Back Office

    Partenerul nostru este reprezentat de o companie de consultanta in asigurari si risk management ce se adreseaza zonei corporate.

    Obiectivele companiei client sunt de a crea, sustine si dezvolta parteneriate pe termen lung pe baza unor programe de asigurare personalizate in functie de specificatiile punctuale ale activitatii fiecarui business in parte. Printr-o analiza completa a profilului si riscurilor aferente business-urilor, sunt stabilite cele mai bune conditii de asigurare: costuri minimizate si maximizarea beneficiilor.

    Oras: Bucuresti (sediul se afla in zona Victoriei).
    Modalitate de colaborare: contract individual de munca / SRL / PFA
    Program de lucru: full time.

    Responsabilitati:
    Monitorizarea scadentelor si perioadelor de valabilitate ale politelor existente;
    Avizarea scadentelor catre clienti si urmarirea platilor conform termenului agreat;
    Colectarea informatiilor aferente reinnoirii contractelor, colectarea ofertelor de la asiguratori, centralizarea acestora si consultanta oferita clientilor si potentialilor clienti in procesul de decizie;
    Emiterea politelor de asigurare (RCA, Travel, etc.) din sistemele utilizate;
    Monitorizarea situatiilor de comisionare, centralizarea lunara a facturilor emise, suport acordat broker-ului colaborator in identificarea platilor facute de clienti;
    Pregatirea materialelor si a documentelor necesare intalnirilor sau implementarilor de noi produse de asigurare – prezentari ale companiei sau a produselor de asigurare, brosuri cu informatii de utilizare a asigurarilor personalizate pentru angajatii asiguratilor partenerului nostru;
    Prezenta la diverse intalniri de networking (fata in fata, online).

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Tichete de masa;
    • Abonament medical;
    • Locatie centrala a sediului;
    • Perspective de dezvoltare profesionala.