Quality Assurance Analyst with French

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte


    Experience in quality controlling – min. 2 years
    Experience in process analysis, continuous improvement
    Basic knowledge of LSS/Agile/CAPA methodologies
    Fluent in French

    Responsabilitati


    Produces the performance report for each process/team/analysts;
    Contributes to maintaining or improving the quality level of Know Your Customer operations by formulating proactive solutions, collecting and analyzing quality data. Monitors the efficiency, effectiveness and progress of the implemented solutions. Actively contributes to the preparation of analyzes and presentations to the client, participating in meetings dedicated to quality control.
    DEC092721