Specialist Customer Care/ Complaints
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Medicover active.Vezi toate job-urile Specialist Customer Care/ Complaints active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Medicover |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.11.2021 |
Remote work: | On-site |
Suntem un angajator care pune accent pe evolutia continua, iar cresterea abilitatilor echipei noastre este unul din punctele cheie ale strategiei companiei. In prezent, o mare parte a managerilor de departamente sau de clinici sunt persoane care au crescut in cadrul Medicover de-a lungul timpului.
Suntem o companie dinamica si ne dorim sa implementam viziunea noastra pe termen lung ce urmareste o dezvoltare sustenabila. Prin activitatile intreprinse urmarim imbunatatirea starii de sanatate a pacientilor nostri si educarea lor cu accentul pe preventie si un stil de viata sanatos.
Recrutam SPECIALIST CUSTOMER CARE, adica o persoana pentru care reclamatiile pacientilor sunt o sursa de informatie cruciala pentru imbuntatirea calitatii serviciilor, o sursa de constructie si sansa de a fi mai bun in fiecare zi. Cautam o persoana cu viziune de tipul “servicii pentru client”, nu “client pentru servicii”.
In mod specific, colegul selectat pentru acest rol:
-preia si raspunde la solicitarile si sesizarile transmise de clientii/pacientii Medicover;
-participa activ, prin analiza, la identificarea si implementarea solutiilor in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor;
-lucreaza cu colegii din Front Line astfel incat pacientii sa aiba parte de solutii rapide, flexibile, personalizate;
-realizeaza operatiuni de evaluare satisfactie pacienti;
-face parte din Echipa Complaints din departamentul Customer Service si raporteaza catre Manager Customer Service.
Asadar,
-Cand esti in rolul pacientului iti doresti ca experienta ta sa fie intotdeauna wow?
-Stii ca esti un om empatic, care ajuti cu lejeritate semenii si poti lucra intr-o echipa cu care sa creezi aceasta experienta?
-Iti place mult domeniul customer relationship?
-Esti un om de analiza, atent la detalii si focusat pe solutie?
-Iti place sa scrii si poti sa iti structurezi si argumentezi punctul de vedere?
-Simti/ stii ca pentru tine este momentul unui pas nou in cariera?
Daca da, ai tot ce iti trebuie pentru a intra in procesul de selectie pentru acest rol!:)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Customer Experience Specialist with German (Hybrid) Hybrid | |
Senior Customer Experience Specialist with French Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (193) |
Raporteaza eroarea la