Responsabil de Afacere

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Excent Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil de Afacere active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Excent Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    EXCENT DEFI ROMANIA, filiala locala a Grupului eXcent - grup de origine franceza, cu o prezenta internationala in continua expansiune (Franta, Maroc, USA) - este specializata in servicii de inginerie, proiectare, consultanta tehnica si managementul afacerilor in procesul industrial.

    Societatea noastra este prezenta pe piata romaneasca inca din anul 2000, ceea ce i-a permis crearea unei retele solide de clienti si parteneri in diverse sectoare de activitate : Aeronautica, Automobile, Naval, Feroviar, Energie.

    Proiectele dezvoltate – « la cheie » - integrand toate etapele tehnice de Proiectare, Conceptie, Proces, Asistenta in Productie, Formare, isi datoreaza succesul calitatii serviciilor oferite, optimizarii costurilor si identificarii variantelor tehnice cu valoare adaugata.

    Cerinte

    - Studii superioare de inginerie mecanica finalizate
    - Capacitatea de Pilotaj, prioritizare și anticipare
    - Bune aptitudini de analiza si propunere
    - Capacitatea de comunicare și Leadership
    - Capacitatea de a transmite informațiile
    - Capacitatea de animare a unei echipe și a unei rețea transvers
    - Cunoasterea limbii franceze este obligatorie, limba engleza reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    - Analiza datelor de intrare si redactarea documentatiei tehnice pe baza acestora (caiete de sarcini, specificatii tehnice, etc)
    - Urmarirea bunei derulari a proiectului pe toata durata acestuia
    - Coordonarea tehnica intre furnizori si client in timpul desfasurarii proiectului
    - Urmarirea cerintelor clientului si coordonarea planningului furnizor in vederea respectarii acestuia
    - Interfata cu furnizorii: (planning, studii, documentatie calitate)
    - Interfata cu clientul : planning vehicul si produs, sedinte periodice interne (cu clientul) si externe (cu furnizorii) privind stadiul de avansare a proiectului
    - Prioritizarea sarcinilor in functie de criticitatea si impactul acestora
    - Realizarea de rapoarte asupra stadiului de avansare a proiectului
    - Respectarea termenelor proiectului urmărind indicatorii de calitate si productivitate

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv compus din salariu net, tichete de masă, prime
    - Abonament medical business
    - Formări în țară și în străinatate