Responsabil de Afacere
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Excent Romania active.Vezi toate job-urile Responsabil de Afacere active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Excent Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.10.2021 |
Remote work: | On-site |
EXCENT DEFI ROMANIA, filiala locala a Grupului eXcent - grup de origine franceza, cu o prezenta internationala in continua expansiune (Franta, Maroc, USA) - este specializata in servicii de inginerie, proiectare, consultanta tehnica si managementul afacerilor in procesul industrial.
Societatea noastra este prezenta pe piata romaneasca inca din anul 2000, ceea ce i-a permis crearea unei retele solide de clienti si parteneri in diverse sectoare de activitate : Aeronautica, Automobile, Naval, Feroviar, Energie.
Proiectele dezvoltate – « la cheie » - integrand toate etapele tehnice de Proiectare, Conceptie, Proces, Asistenta in Productie, Formare, isi datoreaza succesul calitatii serviciilor oferite, optimizarii costurilor si identificarii variantelor tehnice cu valoare adaugata.
- Studii superioare de inginerie mecanica finalizate
- Capacitatea de Pilotaj, prioritizare și anticipare
- Bune aptitudini de analiza si propunere
- Capacitatea de comunicare și Leadership
- Capacitatea de a transmite informațiile
- Capacitatea de animare a unei echipe și a unei rețea transvers
- Cunoasterea limbii franceze este obligatorie, limba engleza reprezinta un avantaj
- Analiza datelor de intrare si redactarea documentatiei tehnice pe baza acestora (caiete de sarcini, specificatii tehnice, etc)
- Urmarirea bunei derulari a proiectului pe toata durata acestuia
- Coordonarea tehnica intre furnizori si client in timpul desfasurarii proiectului
- Urmarirea cerintelor clientului si coordonarea planningului furnizor in vederea respectarii acestuia
- Interfata cu furnizorii: (planning, studii, documentatie calitate)
- Interfata cu clientul : planning vehicul si produs, sedinte periodice interne (cu clientul) si externe (cu furnizorii) privind stadiul de avansare a proiectului
- Prioritizarea sarcinilor in functie de criticitatea si impactul acestora
- Realizarea de rapoarte asupra stadiului de avansare a proiectului
- Respectarea termenelor proiectului urmărind indicatorii de calitate si productivitate
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv compus din salariu net, tichete de masă, prime
- Abonament medical business
- Formări în țară și în străinatate
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Responsabil Achiziții - Echipamente si Consumabile/ Servicii de Productie Aplica fara CV | |
RESPONSABIL LUCRARI Aplica fara CV | |
Internship - Proiectare - Energetica Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (92) |
Raporteaza eroarea la