Responsabil Comunicare

Angajator: Scoala de Valori
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 21.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    ȘCOALA DE VALORI este o organizație non-guvernamentală, non-profit, care îi îndrumă pe tineri să-și descopere valorile și să-și antreneze potențialul, astfel încât să-și dezvolte atitudini și comportamente prosociale și sa fie pregătiți pentru viitorul mereu în schimbare.

    De 10 ani deschidem drumuri în educa­ție, care au început să se intersecteze și să formeze un ecosistem orientat spre dezvoltarea tinerei generaț­ii.

    Misiunea noastră este de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți.

    Cerinte

    Studii superioare de profil (comunicare/ marketing)
    Experiență similară in cadrul proiectelor educaționale sau sociale din sectorul ONG reprezintă un avantaj
    Cunoștințe operare PC (Microsoft Office: Word, Excel, Powerpoint), familiaritate cu instrumentele Facebook Ads și Google Analytics
    Orientare spre găsirea soluților și rezolvarea problemelor
    Capacitatea de a scrie și de a transmite corect și coerent textele solicitate
    Abilități de prezentare și comunicare in public
    Entuziasm, dorință de dezvoltare continuă prin invățare activă
    Punctualitate, seriozitate, perseverență, creativitate, atenție la detalii, deschidere, inițiativă și flexibilitate
    Capacitatea de a lucra in echipă
    Gandire critică

    Responsabilitati

    Elaborează si implementează planuri de comunicare pentru proiectele/ programele organizației
    Concepe, editează și distribuie materiale de comunicare internă
    Elaborează/ editează comunicate de presă, prezentări ale companiei, articole pentru website, newsletter, broșuri, etc
    Se ocupă de copywriting-urile programelor: headlines, texte de materiale promotionale, texte pentru site, textele postărilor pentru social media, continut pentru articole, tunning-ul textelor de platforma, etc
    Asigură promovarea programelor/ proiectelor/ evenimentelor asociației atât intern, cât și extern
    Participă la elaborarea planului anual de comunicare și urmărește implementarea lui
    Elaborează si implementează strategia online de comunicare
    Foloseste instrumentele Facebook Ads și Google Analytics

    Alte informatii

    Activitatea se desfășoară remote, în baza unui contract de colaborare.
    Programul este flexibil;
    Remunerație avantajoasă, negociată individual în funcție de experiență;
    Pentru că ne dorim să colaborăm pe termen lung, sprijinim dezvoltarea ta profesională și personală prin asigurarea unor ateliere interne de soft skills în mediul online.