Gestionar

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    - Studii medii
    - Experienta relevanta de 1-3 ani pe un post similar – prezinta avantaj;
    - Atestat ISCIR – prezinta avantaj;
    - Cunostinte de operare calculator - nivel mediu (Word, Excel, programe specifice de gestiune/facturare- SAP-prezinta un avantaj);
    - Cunostinte legate de activitatea de gestiune si contabilitate primara;
    - Abilitatile numerice, de organizare, planificare si comunicare fac parte din bagajul candidatului

    Responsabilitati

    - Receptionarea si eliberarea materialelor din gestiune;
    - Evidenta computerizata a materialelor din gestiune si a miscarii acestora;
    - Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente;
    - Aplicarea procedurilor interne de gestiune;
    - Pastrarea evidentei la zi a stocurilor de materiale existente in depozit si inregistrarea computerizata a tuturor miscarilor de stoc;
    - Gestionarea documentelor specifice activitatii din magazie si asigurarea circuitului corect al acestora.

    Alte informatii

    - Pachet salarial negociabil:
    - Bonus de performanta de 6,5%/luna;
    - Tichete de masa in valoare de 20 lei/zi lucrata;
    - Tichete cadou de Paste, 15 August, Craciun in valoare de 150 lei;
    - Al 13-lea salariu;
    - Concediu de odihna: 21 zile/an;
    - Asigurare transport microbuz Pipera-Tunari.
    - Decontare transport alte zone.