Senior PR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Senior PR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Dăescu Borțun Olteanu este o agenție de PR care oferă servicii de consultanță în comunicare strategică pentru clienți din multiple domenii, cu un nivel mare de complexitate.

    Căutăm un Senior PR care să se alăture echipei diviziei Corporate a agenției.

    Responsabilitati

    Ne dorim un candidat cu:

    • 5 ani experiență în PR, activitatea desfășurată în agenții de PR fiind un avantaj
    • abilitați excelente de comunicare scrisă și verbală în română și engleză
    • o cunoaștere foarte bună a peisajului media
    • abilități de a prevedea, monitoriza și a gestiona crize care pot genera crize de comunicare
    • abilități de a prioritiza, de a face multitasking și de a răspunde rapid task-urilor zilnice
    • atenție la detalii
    • capacitate de lucru în echipă
    • abilități de project management
    • cunoștințe minime de management financiar
    • gândire creativă orientată către soluții

    Responsabilități principale:

    • elaborarea și implementarea strategiilor de comunicare corporate pentru clienții din portofoliul agenției
    • urmărirea agendei publice pe subiecte de interes în concordanță cu agenda de business a clienților
    • elaborarea materialelor informative
    • coordonarea și rezolvarea situațiilor de comunicare de criză
    • organizarea de evenimente dedicate media și/sau publicului larg
    • stabilirea și coordonarea parteneriatelor media sau cu diverse organizații și asociații în linie cu obiectivele clienților