Consilier Gestiune Corespondenta

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Constanta
  • Actualizat la: 25.10.2021

    La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce fac. Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat și inspirat pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența.

    În prezent, căutăm 9 persoane organizate, atente la detalii, cu bune competențe de comunicare verbală/scrisă și familiarizate cu operarea pe calculator, pentru a se alătura departamentului Clienți, în calitate de Consilier Gestiune Corespondență. Locatii: București, Brașov, Constanța, Craiova, Galați, Pitești, Ploiești, Buzău, Tg Jiu.

    Dacă ești interesat să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în Distrigaz Sud Rețele. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu un talent remarcabil. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei prelua corespondența, indiferent de tipul acesteia (cereri, solicitări de servicii, reclamații de la clienți, operatori economici sau terți);
    • Vei îregistra corespondența în bazele de date (SAP, web, alte aplicații) și o vei repartiza către entitățile responsabile pentru soluționarea și prestarea de servicii;
    • Vei identifica problemele clienților sau factorii care afectează calitatea serviciilor oferite clienților, vei propune măsuri de îmbunătățire sau corective, în vederea creșterii gradului de satisfacție a clienților;
    • Vei gestiona corespondența într-un mod profesionist și la standarde înalte de calitate, asigurând o evidență strictă a documentelor primite;
    • Vei respecta termenele impuse la care trebuie finalizate înregistrările și vei realiza rapoarte de lucru sau borderouri, în funcție de procedura internă;
    • Vei oferi suport membrilor noi din echipă pentru a asigura buna desfășurare a activității, dezvoltarea abilităților și îmbunătățirea performanțelor acestora;
    • Vei păstra confidențialitatea informațiilor comercial sensibile (ICS) și a datelor personale pe care le operează în conformitate cu reglementările legale (GDPR) și Programului de conformitate al operatorului de distribuţie gaze naturale DGSR.
    Cerințe:
    • Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
    • Experiență de minimum 1 an în gestionarea relației cu clienții;
    • Cunoștințe tehnice de lucru SAP și MS Office (Word, Excel);
    • Reprezintă avantaj cunoștințele legislative în domeniul gazelor naturale;
    • Bune competențe de comunicare verbală și scrisă;
    • Competențe de gestionare a relației cu clientul și a situațiilor conflictuale;
    • Capacitate de lucru sub presiune (client, timp);
    • Bune abilități de lucru în echipă;
    • Atenție la detalii.

    Beneficii:
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
    • Tichete de masă;
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
    • Primă de vacanță.

    Numai candidații selectați vor fi invitați la interviu.

    Despre DISTRIGAZ SUD REȚELE
    Distrigaz Sud Rețele este lider în distribuția de gaze naturale în România, cu o expertiză de peste 45 de ani în acest domeniu, având 1.9 milioane de clienți, circa 20.000 km rețea și 2.600 de angajați. Distrigaz Sud Rețele deține licență de operare pentru distribuția de gaze naturale în 851 de localități, pe raza a 20 județe din sudul și centrul României: Argeş, Brăila, Braşov, Buzău, Călăraşi, Constanţa, Covasna, Dâmboviţa, Dolj, Galaţi, Giurgiu, Gorj, Ialomiţa, Ilfov, Olt, Prahova, Tulcea, Vâlcea, Vrancea, Teleorman și Municipiul București. Distrigaz Sud Rețele este filială a ENGIE Romania.