Telephone Account Manager - Bucuresti

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa și cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Operăm rețele mobile și fixe în 21 de țări și 49 de rețele mobile partenere. Vodafone Group are peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV și peste 130 milioane de dispozitive IoT conectate.
    Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile noastre, apreciem și tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie.
    Totodată, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră cu 50% până în 2025, până la net zero până în 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 și până în iulie 2021 în Europa, reutilizând, revânzând sau reciclând 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.

    Cerinte

    Dorim sa ne completam echipa de Telephone Account Manager, cu un coechipier pe care sa ne putem baza in aceasta perioada marcata de transformari.
    Asistam atat la modificarea majora a modul de lucru in cadrul Vodafone cat si la o dinamica extraordinara a mediului economic, in general.
    Piata telecomunicatiilor din Romania se transforma si se consolideaza in acelasi timp, rezultand o serie de provocari dar si de mari oportunitati.
    Persoana pe care o cautam trebuie sa prezinte abilitati in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta bazata pe incredere si parteneriat.

    Responsabilitati

    - Stabileste si mentine o buna comunicare cu clientii din baza pe care o administreaza;
    - Gestioneaza relatii de tip win/win cu clientii din baza si regiunea desemnata, cu scopul de a creste vanzarile Vodafone dar si profitabilitatea clientilor, prin angajamente pe termen lung in cadrul segmentului;
    - Dobandeste si mentine cota de piata si aduce valoare prin atingerea si depasirea targeturilor individuale comunicate, rezultate ce vor fi obtinute pe baza de incredere si parteneriat cu clientii Vodafone, adresand intreaga gama de produse si servicii Vodafone;
    - Dezvolta conturile din baza administrata, conturi cu caracter dual din baza Vodafone, cu scopul de a gasi o solutie optima la un singur provider;
    - Crearea unui plan de business pentru fiecare client/cont. De asemenea, tine evidenta propriei baze de clienti persoane juridice si contacteaza proactiv clientii cu ocazia unor evenimente diverse sub forma unor campanii;
    - Ofera sprijin in planificarea strategiei de produse, preturi si servicii printr-o raportare acurata si continuua, acesta reprezinta interfata dintre client si companie prin prezentarea feedbackului transmis de client;
    - Resemnarea serviciilor existente sauschimbarea ofertei de pe cont prin propunerea servicii noi care sa aduca un plus valoare atat pentru client cat si pentru companie.