Back-office Suport Vânzări

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    • Studii medii/superioare
    • Aptitudini de comunicare/relaționare;
    • Abilitați de lucru in echipa
    • Cunoștințe operare PC
    • Pasiune pentru munca cu clienții
    • Inițiativa si atitudine pozitiva
    • Flexibilitate si spirit de echipa

    Responsabilitati

    • Preluarea apelurilor telefonice si email-uri pentru agentii de vanzare din teren sau parteneri (arhitecti, distribuitori, etc);
    • Acordarea constanta si rapida de informatii catre agentii de vanzare/ parteneri - stocuri/ termene de livrare/ termene de productie etc.;
    • Realizarea de oferte comerciale;
    • Urmarirea incasarilor cash, POS, ordin de plata, bilet la ordin si completarea acestora in registrul de casa;
    • Plasarea/ rezervarea comenzilor in depozit (pentru marfa in stoc) precum si plasarea comenzilor catre departmanetul achizitii (pentru marfa adusa pe comanda);
    • Emiterea de facturi fiscale din softul de contabilitate conform politicilor comerciale ale firmei;
    • Verificarea disponibilitatii clientului/ partenerului pentru asigurarea livrarii in conditii optime a marfurilor comandate (interval orar de expeditie, locatie, detalii de plata etc);
    • Intocmirea de anexe de comision pentru parteneri;
    • Urmarirea rapoartelor de vanzari, neincasate, avansuri, si alte situatii la cerere;
    • Gestionarea bazei de date si a contractelor partenerilor;
    • Mentinerea la zi a informatiilor in CRM aferente proiectelor, clientilor si partenerilor;
    • Raspunde solicitarilor clientilor si colaboreaza cu acestia pentru rezolvarea diferitelor probleme;
    • Urmarirea comenzilor si a contractelor in derulare;
    • Gestionarea retururilor de marfa si punerea la dispozitie a tuturor informatiilor necesare catre departamentul logistica;
    • Activitati de secretariat - intampina clientii in showroom si asigura protocolul necesar acestora;
    • Transmiterea necesarului de papetarie si consumabile catre departamentul de achizitii.