Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Back-office Suport Vânzări
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile leoHR active.Vezi toate job-urile Back-office Suport Vânzări active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.
Cerinte
• Studii medii/superioare
• Aptitudini de comunicare/relaționare;
• Abilitați de lucru in echipa
• Cunoștințe operare PC
• Pasiune pentru munca cu clienții
• Inițiativa si atitudine pozitiva
• Flexibilitate si spirit de echipa
• Preluarea apelurilor telefonice si email-uri pentru agentii de vanzare din teren sau parteneri (arhitecti, distribuitori, etc);
• Acordarea constanta si rapida de informatii catre agentii de vanzare/ parteneri - stocuri/ termene de livrare/ termene de productie etc.;
• Realizarea de oferte comerciale;
• Urmarirea incasarilor cash, POS, ordin de plata, bilet la ordin si completarea acestora in registrul de casa;
• Plasarea/ rezervarea comenzilor in depozit (pentru marfa in stoc) precum si plasarea comenzilor catre departmanetul achizitii (pentru marfa adusa pe comanda);
• Emiterea de facturi fiscale din softul de contabilitate conform politicilor comerciale ale firmei;
• Verificarea disponibilitatii clientului/ partenerului pentru asigurarea livrarii in conditii optime a marfurilor comandate (interval orar de expeditie, locatie, detalii de plata etc);
• Intocmirea de anexe de comision pentru parteneri;
• Urmarirea rapoartelor de vanzari, neincasate, avansuri, si alte situatii la cerere;
• Gestionarea bazei de date si a contractelor partenerilor;
• Mentinerea la zi a informatiilor in CRM aferente proiectelor, clientilor si partenerilor;
• Raspunde solicitarilor clientilor si colaboreaza cu acestia pentru rezolvarea diferitelor probleme;
• Urmarirea comenzilor si a contractelor in derulare;
• Gestionarea retururilor de marfa si punerea la dispozitie a tuturor informatiilor necesare catre departamentul logistica;
• Activitati de secretariat - intampina clientii in showroom si asigura protocolul necesar acestora;
• Transmiterea necesarului de papetarie si consumabile catre departamentul de achizitii.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Suport Vânzări BUCURESTI, Voluntari, Popesti Leordeni, | |
Product & Backoffice Aplica fara CV | |
Contact Center Associate - French (plus English) Back-office BUCURESTI, Job national | |
Vezi job-uri similare (175) |
Raporteaza eroarea la