Consultant Customer Service Call Center

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Craiova
  • Pitesti
  • Actualizat la: 24.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa și cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Operăm rețele mobile și fixe în 21 de țări și 49 de rețele mobile partenere. Vodafone Group are peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV și peste 130 milioane de dispozitive IoT conectate.
    Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile noastre, apreciem și tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie.
    Totodată, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră cu 50% până în 2025, până la net zero până în 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 și până în iulie 2021 în Europa, reutilizând, revânzând sau reciclând 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.

    Cerinte

    Te consideri un mic Sherlock? Nouă, la Vodafone, ne plac oamenii curiosi care caută cele mai bune soluții.
    Căutăm colegi care întreabă „Ce ar fi dacă?”. Oameni care împărtășesc pasiunea noastră pentru a fi îndrăzneți și curajoși.

    Echipa noastră de Call Center a creat mediul ideal pentru a susține colegii aflați la început de drum.
    Aplică acum pentru poziția de Consultant Customer Service Call Center și hai să ne cunoaștem.

    Responsabilitati

    Acest job reprezintă primii tăi pаși în cariеră, nu doar Responsаbilități:

    • Să oferi suport clienților și să dеzvolți relațiilе cu cei existenți, prin soluții potrivite nеvoilor acestora;
    • Să respecți normеle de confidеnțialitate printr-un nivеl ridicat de etica și integritate;

    Oportunitatea unei cariere in Vodafone, nu doar Beneficii:

    • Activitatea se desfășoară remote; Programul este flexibil, în funcție de rotații;
    • Poți alege cât timp vrei să lucrezi (4h/6h/8h), ca să ai destulă energie și pentru un suc după muncă;
    • Training plătit, în care înveți tot ce ai nevoie pentru ca în prima zi să te simțti pregătit;
    • Ești înnebunit după Games of Thrones? Iată ca poți citi cărțile (și multe altele) prin Bookster;
    • Știm că și salariul e important, așa că nu îți face griji, pe lângă salariul de bază și bonuri de masă, avem și bonusuri lunare în funcție de performanță.