HR Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile HR Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.10.2021

    Adecco Romania recruteaza pentru unul din clientii sai, un HR Manager pentru sediul companiei din Bucuresti.

    Rol si Responsabilitati:


    Concepe si implementeaza strategia de resurse umane in acord cu strategia organizatiei;
    Coordoneaza proiectele de management al resurselor umane
    Gestioneaza relatiile de afaceri cu furnizorii de servicii la nivel departamental
    Deruleaza activitati de planificare, organizare, coordonare a tuturor activitatilor, actiunilor, proceselor departamentului si de verificare a inregistrarilor de personal
    Mapeaza procesele organizationale pentru departament, a activitatilor si actiunilor personale si ale membrilor echipei;
    Stabileste obiectivele operationale ale angajatilor din subordine, in concordanta cu obiectivele strategice alocate pe departament;
    Realizeaza evaluarea periodica a rezultatelor pe fiecare post si motivarea angajatilor din subordine, in vederea realizarii obiectivelor;
    Asigura asistenta si consultanta in problemele profesionale legate de activitatile de resurse umane;
    Supervizeaza procesul de recrutare si integrare organizationala in conformitate cu nevoile departamentului
    Asigura elaborarea, revizuirea si implementarea politicii de salarizare, respectiv a sistemelor de salarizare si a structurii pachetului de compensatii si beneficii;
    Respecta prevederile legale in raporturile de munca cu salariatii si in relatiile cu institutiile statului ori cele financiare, conform legilor in vigoare;
    Elaboreaza si monitorizeaza planul de realizare a obiectivelor operationale si tactice ale departamentului ca si componenta a strategiei companiei.
    Elaboreaza si implementeaza planul de pregatire profesionala a personalului companiei, necesar obtinerii si mentinerii competentelor pentru realizarea obiectivelor strategice;
    Coordoneaza calculul salarial lunar, plata taxelor si contributiilor si a oricaror altor forme de remunerare

    Cerinte:

    Minim 3 ani experienta similara in domeniul resurselor umane in ariile Recruitment & Retention, Compensation & Benefits, Training & Development, de preferat in industria de retail.
    Studii superioare finalizate, profil economic, tehnic, umanist;
    Limba engleza nivel avansat;
    Cunostinte foarte bune privind legislatia muncii si sistemul romanesc de salarizare;
    Abilitati foarte bune de organizare, planificare si comunicare;
    Rigurozitate si atentie la detalii;
    Orientare catre rezultate si respectarea termenelor;
    Abilitatea de a lucra atat individual, cat si in echipa.