Ofiter Suport Clienti Telebanking

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Ofiter Suport Clienti Telebanking active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.06.2022
    Remote work: On-site

    Ce ne dorim noi de la tine:

    • Studii medii, superioare sau superioare in curs de finalizare;
    • Cunostinte PC – mediu (MS Office);
    • Sa fii proactiv;
    • Sa ai bune abilitati de comunicare si de negociere;
    • Sa fii organizat si orientat catre obiective si sa ai capacitata de a livra rezultate;
    • Limba engleza – nivel mediu.
    Ce vei face? Vei:
    • Deservi cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client RB;
    • Oferi informatii complete si corecte cu privire la produsele si serviciile din portofoliul bancii,  folosind un limbaj usor de inteles de catre clienti;
    • Efectua tranzactii solicitate de utilizatorii serviciului Raiffeisen Direct, in urma autentificarii acestora;
    • Identifica nevoi aditionale ale clientilor si vei promova produse si servicii Raiffeisen Bank in vedere vanzarii acestora;
    • Respecta normele si procedurile de lucru in vigoare;
    • Urmeaza pasii de apel agreati la nivelul activitatii ;
    • Iti vei asuma responsabilitatea fiecarei interactiuni cu clientii bancii ;
    • Utiliza aplicatiile internte conform instructiunilor primite in cadrul sesiunilor de instruire;
    • Promova canale alternative in scopul redirectionarii clientilor de la apelurile in call center, catre alte canale disponibile ( NLU ANA, RO, SM etc. );
    • Prelua, inregistra si vei rezolva reclamatiile adresate de clientii bancii.
    • Identifica motivul nemultumirii clientului;
    • Rezolva, in functie de nivelul de competenta,  solicitarea clientului;
    • Prelua informatiile comunicate de client si inregistra in CRM reclamatia acestuia explicitand corect, complet si coerent situatia prezentata;
    • Transmite reclamatia catre zonele cu competente de rezolvare a solicitarii clientului;
    • Urmarii statusul reclamatiei si vei transmite catre client in timp util raspunsul primit.
    • Participa la indeplinirea obiectivelor  echipei si ale departamentului prin indeplinirea obiectivelor individuale.
    • Propune solutii pentru eficientizarea normelor, instructiunilor,  fluxurilor  de lucru si a aplicatiilor utilizate, pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor.
    • Iti vei mentine la zi cunostintele profesionale despre produsele si serviciile Raiffeisen Bank (procedurile si normele de lucru actuale).
    • Respecta instructiunile de lucru comunicate de catre Team Leader-ul Relatii Clienti.
    • Respecta programul de lucru atat din punct de vedere prezenta la birou, cat si a programarii pauzelor;
    • Semnala rapid catre Team Leaderi / manager / departamente abilitate disfunctionalitatile si situatiile atipice aparute la nivelul activitatii;
    • Te vei implica in mod activ in activitati organizate la nivelul Centrului Operational Brasov.
    • Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului.
    În Raiffeisen Bank selecția și promovarea oamenilor se bazează exclusiv pe baza competențelor. Suntem deschiși către diversitate și nediscriminare și încurajăm includerea tuturor angajaților, pentru un mediu de lucru eficient, creativ și plăcut, cu o balanță echilibrată între muncă și viața personală!

    În banca noastra, profilul angajatului ideal nu ține cont de vârstă, ci de entuzisam și pasiune, nu ține cont de religie, ci de dorința de a învăța, nu ține cont de gen, ci de profesionalism, nu ține cont de etnie, ci de aptitudini și competențe! Cu cât suntem mai diferiți, cu atât mai multă valoare putem crea împreuna.

    Raiffeisen Bank aduce in Romania traditia bancara de peste 130 de ani a grupului austriac Raiffeisen Zentralbank Österreich AG, bazata pe accesibilitate, eficienta si incredere.

    Istoricul si experienta grupului, resursele sale, orientarea catre calitate si satisfacerea nevoilor clientilor vor constitui un sprijin in afirmarea talentului tau si te vor ajuta sa-ti transpui aspiratiile in realitate. Daca esti orientat spre solutii, responsabil si pui pasiune in ceea ce faci, poti reusi impreuna cu o echipa profesionista in care meritele iti vor fi recunoscute.
     

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (74)