Account Representative (centru/vestul tarii)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad Romania SRL active.


Vezi toate job-urile Account Representative (centru/vestul tarii) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Cluj Napoca
  • Deva
  • Actualizat la: 28.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    - limba engleză (nivel mediu-avansat);
    - utilizarea pachetului MS Office;
    - permis auto Categoria B;
    - experiență anterioară în zona de Customer Service, Sales sau Account de minim 2 ani;
    - absolvent de studii superioare;
    - bune abilități de relaționare și negociere;
    - orientare catre clienți;
    - abilități de organizare și planificare;

    Responsabilitati

    - administrează baza de date referitoare la clienți și facturi conform instrucțiunilor de operare;
    - contribuie la menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții existenți;
    - realizează vizite la sediul clientului și obține feedback-ul scris al acestora referitor la calitatea serviciilor prestate;
    - ascultă cu atenție clientul pentru a determina nevoile și așteptările acestuia;
    - analizează evoluția și potențialul clienților;
    - răspunde rapid la solicitările primite de la clienți;
    - analizează situația clientului și vinde cantități și servicii suplimentare;
    - completează corect și la timp rapoartele specifice;