Functionar Administrativ
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile leoHR active.Vezi toate job-urile Functionar Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | leoHR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.10.2021 |
Remote work: | On-site |
leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.
Cerinte
Pentru clientul nostru, distribuitor national de dezinfectanti si produse de curatenie si de igiena personala, recrutam Functionar Administrativ. Sediul este in Bragadiru, jud. Ilfov.
Candidatul ideal:
- persoana foarte organizata si punctuala
- orientare spre rezultat
- cunostinte si experienta in contabilitate primara
- cunostinte de operare PC: Excel, softuri contabilitate, platforme online specifice
- preluarea apelurilor telefonice, mesajelor, mailuri si redirectionarea lor
- transmiterea documentelor prin curierat, posta, fax, e-mail
- inregistrarea de documente, multiplicarea, stampilarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei
- facturarea marfurilor catre clienti, conform comenzilor primite de la gestionari si conditiilor de plata primite de la departamentul comercial; ofera back-up pentru facturare in orice moment, in cazul in care exista o alta persoana responsabila de facturare
- intocmeste proforme si urmareste incasarile de la clienti, cu anuntarea departamentelor de vanzari, tehnic sau facturare
- primeste si completeaza instrumentele de plata de la clienti; evidenta instrumentelor de plata primite de la clienti, atat in programul de contabilitate, cat si pe server; la scadenta anunta clientii de depunerea instrumentelor, conform procedurilor companiei; anunta departamentul de vanzari de orice cereri de amanare a instrumentelor de plata de la clienti
- ofera suport clientilor in probleme financiare si in vanzari: facturi, fise de platitor, probleme diverse
- intra pe platformele retailerilor si urmareste livrarile
- operareaza, la cerere, facturile de achizitii de marfa interne si externe conform facturilor primite si receptiilor intocmite de gestionari sau altor proceduri interne ale firmei; pentru facturile de import, intocmeste ciornele de receptie pe care le trimite gestionarilor pentru receptionarea marfurilor
- operareaza, la cerere, facturile de achizitii de la furnizori, altele decat cele de marfa (servicii, mijloace fixe, obiecte de inventar, etc.)
- program de lucru: luni – vineri, intre 9:00 - 17:30
- salariu lunar corelat cu experienta si abilitatile
- bonus in functie de performante
- sansa de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru dinamic
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Functionar administrativ - perioada determinata BUCURESTI, | |
Coordonator Departament Administrativ Aplica fara CV | |
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (44) |
Raporteaza eroarea la