Project Manager Financiar si Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO HR active.


Vezi toate job-urile Project Manager Financiar si Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO HR
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

    Cerinte

    Cerinte:

    • Minimum 2 ani experienta pe o pozitie in departamentul Financiar / Contabil;
    • Competente financiare, contabile si legale;
    • Experiență de lucru in mediul ONG reprezinta un avantaj;
    • Suita Google (excel, doc, ppt, forms) si MS Office – nivel avansat;
    • Excelente abilitati de organizare si planificare; atentie la detalii;
    • Responsabilitate, integritate, proactivitate;
    • Orientare catre dezvoltare personala si profesionala, inclusiv prin oferire si primire feedback.

    Responsabilitati

    Tip de colaborare: Contract individual de munca / SRL / PFA
    Program: full time
    Oras: Bucuresti.

    Misiune:

    Excelenta desfasurare a activitatii financiare & administrative a organizatiei, fiind principalul punct de contact in colaborarea cu partenerii de HR, Contabilitate & Legal ale caror servicii sunt externalizate. Pe plan intern, comunica indeaproape cu toate departamentele, inclusiv cu cel de Fundraising pentru a comunica si alinia nevoile organizationale la eforturile de finantare.

    Responsabilitati:

    • Planificarea bugetului organizational si urmarirea evolutiei cheltuielilor estimate vs. realizate la finalul fiecarei luni;
    • Colaborarea cu liderii celorlalte departamente pentru a integra bugetele departamentale in bugetul organizational;
    • Centralizarea, verificarea si transmiterea tuturor documentelor (contracte, anexe, bonuri, facturi) catre contabilitate pentru inchiderea lunilor contabile;
    • Gestionarea incheierii contractelor de munca si a celorlalte tipuri de contracte cu parteneri (colaborare, sponsorizare, prestari servicii, etc);
    • Supervizarea si implementarea la nivel organizational a recomandarilor partenerilor de HR, Contabilitate si Legal.

    Alte informatii

    Detalii - Organizatia client:

    Echipa formata din antreprenori, manageri si oameni de actiuni care, de-a lungul timpului, au dezoltat proiecte de business pioniere in domeniile lor de activitate;
    Educatia sta la baza oricarui progres;
    Misiune: scoala din Romania trebuie sa faca pasul de la un sistem de predare tradional la unul hibrid, care sa combine eficient metodele deja existente si tehnologia secolului 21;
    Valori: Responsabilitate, Altruism reciproc, Inovatie / Neconventionalitate, Curaj, Excelenta operationala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (256)