IT Business Analyst

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul Auchan, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    Pentru echipa noastra de IT cautam un nou coleg / o noua colega care sa analizeze, sa inteleaga si sa transpuna nevoile de business in solutii si caiete de specificatii tehnice pentru echipele de dezvoltare. Implicarea sa va fi in proiecte de anvergura, cu cele mai actuale provocari din domeniul online si offline, iar misiunea sa va fi sa sustina respectarea road-map-ului privind noi proiecte si implementari, evolutii ale aplicatiilor actuale si integrari cu noi parteneri. De asemenea, va avea un rol cheie in asigurarea comunicarii si colaborarii eficiente intre diferitele departamente si echipe (interne si externe).


    Profilul care va asigura succesul acestui rol include urmatoarele criterii:
    - Studii superioare absolvite, preferabil tehnice sau economice
    - Obligatoriu 3 ani de experien?a in comert online si/sau offline
    - Cunostinte SAP Hybris reprezinta un avantaj
    - Limba engleza nivel avansat
    - Excelente capacitati de intelegere a modului de functionare a organizatiei in relatie cu sistemele informatice si software
    - Excelente abilitati de relationare interpersonala, adaptabilitate la diferite tipuri de interlocutori si stiluri de comunicare
    - Capacitatea de a castiga increderea si de a obtine angajamentul in context de relationare non-ierarhica
    - Autonomie si proactivitate.

    Responsabilitati

    Principalele responsabilitati se refera la :
    - Demersurile de analiza pentru inelegerea nevoilor de business privind proiectele de offline si online (front-end / back-end)
    - Elaborarea specificatiilor tehnice intr-o maniera proactiva, cu initiative si contributie de idei pe baza experientei si expertizei proprii
    - Transmiterea specificatiilor catre echipele de dezvoltare si mentinerea comunicarii cu acestea
    - Asigurarea transmiterii informatiilor relevante catre diferitele echipe interne si externe implicate, actionand ca „traducator” acolo unde este necesar pentru a incorpora modul in care tehnologia informatiei poate sustine nevoile organizatiei
    - Follow-up cu echipele de dezvoltare, pentru urmarirea implementarii solutiilor, a testarilor si livrarii solutiilor catre beneficiarii finali din business
    - Urmarirea incidentelor ulterioare din operational, cu oferirea de sugestii si recomandari pentru solutionare.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>