Fresh Graduates - Finance Department

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources Services SRL active.


Vezi toate job-urile Fresh Graduates - Finance Department active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    We are looking for Fresh Graduates with advanced English skills for the finance department of our client, a leading global ICT (information and communications technology) solutions provider.

    You will analyze business operations and find ways to improve them and maximize the business.

    Requirements:
    - Strong Microsoft Office applications experience especially Excel;
    - Advanced level of English;
    - University degree in Business Management or Accounting or other relevant field;
    - Internship experience is an advantage.

    Responsabilitati

    - Responsible for day to day business processes including: budget reservation and adjustment, settlement amount calculation, and system submission;
    - Request necessary supporting documentation from customers or company local partners in order to offer incentives according to the agreed contractual terms or short term offers.
    - Verify related supporting documentation and ensure accuracy of all contractual terms; - Calculate and operate in company’s internal systems the incentives provided in an “After Sales” manner to its customers;
    - Manage and keep updated operations evidence and procedures at customer level for each process division;
    - Develop process improvements to enhance business efficiency and effectiveness; - Generate routine or ad-hoc business reports for management.