Căutăm managerul de achiziții care să devină unul din arhitecții unui business aflat în plină dezvoltare

Angajator: Printre Carti
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.10.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem PRINTRE CĂRȚI, anticariat online, cumpărăm și vindem lunar zeci de mii de cărți second hand (vechi și noi).

    Servim in jur de 40.000 de clienți unici pe an. În ultimii 4 ani am avut o creștere în medie cu 75% pe an, și asta intenționăm să facem și în 2021. Suntem o companie cu 45 de angajați full-time și un depozit de 600 mp plăcut de gestionat, dar și plin de provocări.

    Planul pe următorii 10 ani este să devenim un nume important pe piața de carte din România, să deschidem magazine noi, și avem nevoie de oameni care își doresc să participe la acest plan.
    Pe termen scurt urmărim dublarea volumului magazinului online în 2021 față de 2020.
    ​​​​​​​
    Încercăm să creăm o micro-Românie în care corectitudinea, meritele, inteligența, implicarea pentru a face bine sunt principalele calități care contează.

    Cerinte

    Poziție: Manager achiziții

    Companie: Printre Cărți

    📍 Oraș: București


    Ești un manager cu mindset antreprenorial și cauți proiectul plin de provocări, care să-ți valorifice viziunea, expertiza și know how-ul?

    Îți dorești să devii unul dintre arhitecții unui business cu o viziune care te inspiră?

    Ai o gândire strategică și ochii pe rezultate și îți dorești ca beneficiile financiare să fie direct proporționale cu contribuția ta?


    Citește în continuare, pentru că suntem în căutarea noului nostru manager de achiziții alături de care să ne îndeplinim misiunea: aceea de a le da oamenilor acces la educație prin vânzarea de cărți la prețuri corecte.

    Noi suntem Printre Cărți, mai mult decât un simplu anticariat online, și suntem gata să ne ducem povestea mai departe.

    Nu știm dacă tu ești omul care ne va ajuta să umplem rafturile anticariatului nostru cu cărți vechi și noi, dar hai să aflăm împreună. Te rugăm să NU aplici la acest anunț dacă te regăsești în descrierea de mai jos:


    NU aplica dacă:

    Nu ai lucrat cel puțin 3 ani ca manager
    Nu ai condus o echipă de cel puțin 5-10 oameni
    Smerenia în business nu e pentru tine, pentru că tu știi deja cum stă treaba și ce ai de făcut
    În business nu prioritizezi mereu rezultatele
    Preferi să plătești prețul întreg decât să negociezi
    Nu ești genul de manager care are o gândire strategică: lucrezi fără obiective și nu exploatezi avantajele competitive pe care le identifici cu spiritul tău ager
    Nu iese bine când gestionezi tu resursele: fie sunt întârzieri de timp, fie bugetul nu e alocat corect
    Îți este dificil să identifici adevărata cauză atunci când echipa ta nu performează


    Așteptăm să te descoperim ca pe o nouă carte dacă te regăsești aici:

    Ești un manager cu o gândire strategică într-o companie care vinde produse
    Ai carismă, motivezi, inspiri încredere, lucrezi cu oamenii și ești empatic
    Ai mereu ochii pe premiu: rezultatele de business
    Conduci o echipă de cel puțin 5-10 oameni
    Ești expert în gestionarea resurselor financiare sau de timp: munca ta se bazează pe planuri, obiective și alocări de resurse
    Nu te sperie cifrele, obiectivele sau procedurile
    Ești un bun negociator
    Ești proactiv, te adaptezi la diverse situații și găsești mereu soluția potrivită
    Îți place să lucrezi organizat, după standarde și proceduri; știi că leadership-ul nu face performanță dacă nu e îmbinat cu disciplina


    Nu-i obligatoriu, dar ai un plus dacă ai schimbat domeniile de activitate de-a lungul carierei tale. Credem că o astfel de experiență profesională ți-ar maximiza rezultatele la Printre Cărți.

    Te-ai regăsit până aici? Perfect! Hai să îți spunem cum vedem noi acest parteneriat.

    Responsabilitati

    Așteptările noastre de la acest parteneriat:

    Achiziții și logistică

    Ne bazăm pe tine să te asiguri că echipa aduce numărul corect de cărți raportat la target și la potențialul pieței
    Gestionezi fluxul de marfă și sistemul logistic pentru ca noi să avem un birou ordonat
    Tu ești omul care face un pas în spate, analizează imaginea de ansamblu, identifică aspectele care fac diferența și le optimizează continuu
    Optimizezi continuu infrastructura pentru performanță în call center
    Te ocupi de traseul clientului: începi cu maparea și continui cu o optimizare continuă, strategică
    Planifici eficient calendarul din call center
    Verifici procesele critice din departament
    Păstrezi legătura cu consultanții
    Cauți soluții externe atunci când este cazul
    Gestionezi mașinile companiei

    Leadership și gestionarea echipei

    Conduci echipa de achiziții și te ocupi de partea de recrutare, inducție și concedieri atunci când este cazul
    Gestionezi conflictele din echipă
    Ocupi rolul de project manager pentru task-urile echipei
    Atunci când echipa nu performează, descoperi adevărata cauză și vii cu soluții
    Tu ești cel care gestionează bugetele și creează, monitorizează și optimizează KPI-urile în echipa ta
    Creezi și gestionezi grila de bonusare pentru întreg departamentul; ajustezi grila în funcție de performanță
    Ai grijă ca echipa să atingă fiecare target și indicator de performanță (cum ar fi rata de conversie la telefon)


    Intraprenor în board-ul de conducere

    Participi la întâlniri cu ceilalți manageri și cu CEO-ul (căruia îi raportezi periodic)
    Te asiguri că obiectivele financiare ale departametului și ale companiei sunt atinse
    Îți așteptăm contribuția la întâlnirile de planificare pe care le ținem trimestrial și anual

    Cu ce venim noi (în afară de peste 70,000 de titluri din toate domeniile):
    Ești partenerul nostru, nu un alt angajat. Asta înseamnă că ne respectăm reciproc și jucăm după regulile pe care le stabilim împreună încă de la început. Faci parte din board-ul de conducere și ai mână liberă să-ți pui în aplicare viziunea, expertiza și obiectivele. Contribui direct cu idei și propuneri de dezvoltare.

    Munca ta are un impact real. Suntem o firmă aflată în plin avânt de creștere. Munca ta are un impact major asupra întregii echipe iar tu devii unul din arhitecții business-ului.

    Te răsplătim pe măsură. Ne asigurăm că ai beneficii financiare pe măsura responsabilităților și rezultatelor tale. Așadar, salariului fix i se adaugă bonusuri direct proporționale cu contribuția ta. E bine de știut că aceste bonusuri nu au o limită superioară. Sky is the limit!

    Ai o echipă de 10 oameni pe care te poți baza. Poți delega fără probleme și ai încredere că te poți baza pe ei. Lucrăm cu oameni profesioniști, la fel de ambițioși și de focusați pe rezultate ca și tine.

    Îți gestionezi singur bugetul. Ai un buget pentru departamentul pe care îl conduci. Gestionezi acest buget cum consideri pentru a-ți pune planurile în aplicare și pentru a atinge obiectivele companiei.

    Mașină de serviciu. Folosește-o fără griji în deplasări.

    Punem preț pe educație. Democratizăm educația și oferim cea mai bună soluție pentru iubitorii de cărți din orice domeniu. Educația e una din valorile noastre, de aceea avem un buget pentru educația și dezvoltarea întregii echipe. Inclusiv a ta!


    Alte informatii

    📍 Unde ne facem treaba împreună:

    Sediul nostru se află pe strada Mașina de Pâine, nr. 49-51, la 5 minute de stația de metrou Obor.


    Cum aplici:

    1. Imediat ce aplici vei fi direcționat către un chestionar

    2. Lasă-ne datele tale de contact

    3. Răspunde la câteva întrebări scurte


    Noi Suntem Printre Cărți, un anticariat online care deschide drumuri și minți. Ne dorim ca fiecare persoană să aibă acces la educație. De aceea cumpărăm și vindem zeci de mii de cărți pentru peste 40.000 de clienți în fiecare an.

    Suntem 45 de oameni și avem o creștere medie de 75% pe an. Nu ne lăsăm mai prejos nici anul acesta. E o plăcere să gestionezi depozitul nostru de 600 m.p., dar este și o mare provocare.

    Ne-am propus ca în 10 ani să devenim unul dintre cele mai importante nume de pe piața românească de carte. Avem nevoie de manageri capabili alături de care să ne punem planul în aplicare. Ni te alături?


    Accesează site-ul nostru pentru a afla mai multe despre afacerea noastră.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (239)