Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Achizitii Home-Deco
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Achizitii Home-Deco active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.12.2021 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
Studii superioare absolvite
Cunostinte utilizare MS OFFICE (Excel, Word, PowerPoint)
Abilitati de comunicare, spirit de organizare, adaptabilitate, eficienta, performanta in munca si orientare catre rezultat
Pasiune pentru produse si orientare catrei client.
Gestionarea comenzilor, stocurilor si relatia cu furnizorii
Emiterea, clasarea si arhivarea diferitelor documente si dosare
Listarea articolelor si furnizorilor noi
Gestionarea indicatoriilor de rentabilitate, promotii/schimbari de pret
Centralizarea fisierelor promo, schimbarilor de tarif, listarile noi
Semnalarea diferentelor si transmiterea lor catre responsabilul de grup
Gestionarea agendei comune si a programului de intalniri ale achizitorilor pentru planificarea salilor de negociere si pentru primirea furnizorilor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Specialist Achizitii Hybrid | |
Vezi job-uri similare (30) |
Raporteaza eroarea la