Team Leader Contabilitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Team Leader Contabilitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    Noi apreciem oamenii care:

    Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;
    Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive clientilor;
    Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente;
    Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.

    Te potrivesti cu noi daca:

    Ai studii superioare finalizate;
    Experiență relevanta in domeniul economic/ contabil;
    Certificări/ Competențe tehnice: Calificarile in domeniul financiar-contabil constituie un avantaj;
    Cunostințe PC : MS Office: nivel avansat (EXCEL).

    Responsabilitati

    Ce ne dorim, in principal, de la tine:

    Gestionezi operatiunile financiar – contabile, asigurand monitorizarea zilnica a veniturilor;
    Asiguri corectitudinea sumelor facturate de catre departamentele responsabile si a proformelor emise, prin efectuarea de verificari zilnice;
    Te asiguri de existenta contractelor aferente facturilor de clienti si de aplicarea eventualelor modificari contractuale;
    Planifici și coordonezi activitatea echipei pe care o conduci, astfel încât să utilizezi optim resursele pe care le ai la dispoziție, în vederea atingerii obiectivelor;
    Monitorizezi procesul de analiză periodică a performanței pentru angajații din aria de coordonare, asigurându-te că se desfășoară în standardele de calitate stabilite la nivel de companie;
    Implementezi bugetul anual aprobat și te asiguri de realizarea acestuia în parametrii asumați;
    Efectuezi verificari in vederea inchiderii contabile a lunii pentru societatile de care esti responsabil;
    Verifici si tii evidenta cont debitori diversi: emitere facturi mijloace fixe, verificare corectitudine sold, pregatire fisiere reconciliere inchidere luna;
    Asiguri reconcilierea lunara a conturilor aflate in responsabilitatea ta, efectuezi corectiile necesare si detaliezi toate modificarile efectuate cu argumentele necesare;
    Intocmesti rapoarte periodice referitoare la situatia veniturilor, inregistrezi estimari de venituri in cazurile in care este necesar si urmaresti inchiderea acestora prin factura catre client.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (270)