Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Transport Administrative Clerk - Dragomiresti
This job is no longer active!View all jobs FM LOGISTIC activeView all jobs Transport Administrative Clerk - Dragomiresti active on Hipo.roView all jobs Administrative Assistance active on Hipo.roView all jobs Transport active on Hipo.ro |
Employer: | FM LOGISTIC |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 0 - 1 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 12.10.2021 |
Remote work: | On-site |
"Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "
Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic
The ideal candidate could be someone at the beginning of his/her career, good at organising and working with numbers, who can anticipate things, with a passion for transport & logistic who wants to develop within a multinational.
-Computer literate and competent with a strong knowledge of Microsoft Office, good keyboard skills
-Communication and negotiation skills
-Ability to organise/schedule/prioritise
-Ability to maintain records
-Numeracy skills
-Good attention to detail
-Receives the documents of the subcontractors, verifies them and processes them in accordance with the internal procedures
-Ensure a normal flow of documents and respect deadlines for issuing invoices
-Updates and records in the internal system the information corresponding to the documents
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Transporturi Aplica fara CV | |
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Specialist Logistica (RO e-Transport) (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (51) |
Raporteaza eroarea la