Sales Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.


Vezi toate job-urile Sales Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte


    Candidatul ideal
    Ești conectat la tot ce înseamnă mediul online și vânzările sunt puterea ta specială?
    Atunci tu ești pentru noi.

    Alătură-te echipei noastre de super eroi și ajută-ne să ajungem în toate magazinele online din România, împreună cu prietenii noștri, Minnie, Mickey, Elsa, Doctorița Plușica, Bingo, Rolly, Ben 10 și mulți alții.

    Ce-ți mai trebuie în afară de capa de super erou este o experiență de minim 1 an pe vânzări, studii superioare finalizate, dorință de reușită și abilitatea de a comunica foarte bine atât cu clienții cât și cu colegii tăi!

    Cerinte:
    • Studii superioare finalizate, de preferat background economic;
    • Excelente abilitati de comunicare si vanzare;
    • Persoana pro-activa, orientata spre rezultate si client;
    • Buna capacitate de lucru, atat in echipa, cat si independent, cu supervizare minima;
    • Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati


    • Gestionarea portofoliului de clienti existenti
    • Dezvoltarea portofoliului de clienti pe baza prospectarii de piata;
    • Selectarea gamei de produse in functie de tipologia fiecarui client
    • Pregatirea fisierelor de listare cu toate informatiile necesare (cod produs, denumire, pret, poza, dimensiuni etc.)
    • Informarea frecventa a portofoliului de clienti cu privire la calendarul actiunilor de marketing pe produsele din gama alocata fiecaruia
    • Propunerea promotiilor specifice fiecarui client si analiza rezultatelor asteptate
    • Urmarirea si informarea frecventa cu privire la debitele scadente ale clientilor
    • Participarea la buget (forecast de vanzari, marja, incasari)
    • Analiza rapoartelor de vanzari si rotatia stocului pe client

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet salarial motivant;
    • Mediu de lucru placut si dinamic;
    • Oportunitati reale de dezvoltare personala si profesionala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (166)