Șef Serviciu SSM
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile CER Cleaning Equipment active.Vezi toate job-urile Șef Serviciu SSM active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro |
Angajator: | CER Cleaning Equipment |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.10.2021 |
Remote work: | On-site |
CER CLEANIG EQUIPMENT, filiala de producție a grupului Kärcher, din Curtea de Argeș. Fabrica CER Cleaning Equipment înființață înca din anul 2006, la Curtea de Argeș.
Cerinte
- Studii superioare, preferabil tehnice;
- Curs Responsabil SSM și Evaluator de risc;
- Cursuri de aprofundare a legislației privind SSM;
- Experiență de minimum 5 ani într-o poziție similară în industrie;
- Cunoștințe limba engleză - nivel avansat;
- Operare PC: Word, Excel, Power Point.
- Organizează, coordonează și monitorizează activitățile de prevenire și protecție, în conformitate cu legislația specifică în vigoare;
- Evaluează riscurile privind securitatea și sănătatea angajaților și elaborează un plan și instrucțiuni de prevenire și protecție, în funcție de particularitățile activității desfășurate;
- Elaborează instructiuni proprii de aplicare a normelor de SSM în funcție de particularitățile proceselor de muncă din cadrul companiei, de numărul de angajați, de riscurile de accidente și îmbolnăviri profesionale;
- Verifică modul în care se aplică reglementarile legislative în vigoare și normele referitoare la protecția sănătății angajaților;
- Asigură obținerea autorizației de funcționare din punctul de vedere al SSM înainte de începerea oricărei activități;
- Asigură formarea și funcționarea Comitetului de securitate și sănătate în muncă;
- Propune pentru lucrători, prin fișa postului, atribuțiile și răspunderile ce le revin în domeniul SSM corespunzator funcțiilor exercitate.;
- Elaborează, îndeplinește, monitorizează și actualizează planul de prevenire și protecție compus din măsuri tehnice, sanitare, organizatorice și de altă natură, bazat pe evaluarea riscurilor;
- Verifică însușirea și aplicarea de către toți lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire și protecție, a instrucțiunilor proprii, precum și a atribuțiilor și responsabilităților ce le revin în domeniul SSM stabilite prin fișa postului;
- Întocmește împreună cu responsabilii de departamente planul de acțiuni corective/preventive;
- Verifică implementarea acțiunilor preventive, corective în urma auditurilor interne, externe, controale ale autorităților;
- Ia măsurile corespunzatoare pentru ca, în zonele cu risc ridicat și specific, accesul să fie permis numai lucrătorilor care au primit și și-au însușit instrucțiunile adecvate;
- Asigură condiții pentru ca fiecare lucrător să primească o instruire suficientă și adecvată în domeniul SSM în special sub formă de informații și instrucțiuni de lucru, specifice locului de muncă și postului său;
- Elaborează programul de instruire-testare la nivelul unității;
- Acordă consultanță coordonatorilor diferitelor departamente din cadrul organizației cu privire la reglementările legislative în vigoare și la normele privitoare la SSM PSI și Protecția Mediului;
- Participă la comunicarea și cercetarea evenimentelor, înregistrarea și evidența accidentelor de muncă și a incidentelor periculoase, semnalarea, cercetarea, declararea și raportarea bolilor profesionale;
- Controlează continuu modul de respectare / aplicare a normelor de securitate și sănătate în muncă prin audituri interne efectuate cu regularitate;
- Coordonează și urmărește implementarea programelor de îmbunătățire pe linie SSM;
- Urmărește și aplică respectarea prevederilor legale;
- Colaborează cu consultanții externi SSM;
- Gestionarea relațiilor cu Autoritățile Statului pe linie de SSM.
Competențe:
- Capacitatea de adaptare a prevederilor generale de protecție a muncii la specificul activităților din firmă;
- Responsabilitate și meticulozitate în elaborarea/completarea regulilor proprii de aplicare a NSSM;
- Adaptabilitate la situații neprevăzute;
- Cunoștințe și metode de investigare a accidentelor, noțiuni de bază de medicina muncii agenți de risc;
- Gândire și capacitate de analiză și sinteză;
- Capacitate de a rezolva problemele;
- Putere de decizie și asumarea responsabilității;
- Spirit de ordine și disciplină;
- Bune abilități de organizare și comunicare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist SSM Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la