Lucrator gestionar

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Adecco Resurse Umane recruteaza lucrator gestionar pentru unul dintre clientii sai, companie specializata in comercializarea instalatiilor si a echipamentelor de incalzire (punct de lucru: Austostrada A1 Bucuresti-Pitesti km 13)

    Candidatul ideal ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
    - Experienta pe un rol similar de minimum 1 an
    - Studii medii
    - Abilitati de comunicare
    - Capacitate de organizare

    Responsabilitati

    Responsabilitatile acestui rol consta in:

    - Operarea zilnica a tuturor documentelor privind: receptia marfurilor, vanzarile magazinului, consumul propriu, predarile-restituirile, procesele verbale de schimbarea a preturilor
    - Serveste clientii cu produse si cu informatii privind caracteristicile acestora
    - Participa la receptia si la inventarierea marfurilor
    - Raspunde de aspectul general al spatiului de depozitare si vanzare
    - Se confrunta saptamanal cu contabilul si cu facturistul pentru a-si verificarealitatea si corectitudinea stocului
    - Se asigura ca toate documentele au fost corect introduse in evidenta gestiunii sale
    - La fiecare livrare trebuie sa se asigure ca a fost predata cantitatea exacta si sortimentul inscris in documentele de livrare
    - Ajuta la descarcare – incarcare marfurilor

    Alte informatii

    Beneficii:

    -Salariu 2500 net + tichete de masa 20 lei/tichet
    -Program de lucru in 2 schimburi L-V 7.00-16.00/12.00-21.00
    -Perioada contractuala nedeterminata
    -Sarbatorile legale sunt nelucratoare

    Locatie
    :
    -Austostrada A1 Bucuresti-Pitesti km 13
    -Se ofera decont de transport + transport de la statia de metrou Pacii