Economist Mijloace Fixe

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile Economist Mijloace Fixe active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 11.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem mândri de echipa noastră și de povestea Penny în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm Penny. : Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tău.

    Echipa ta

    Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din peste 200 de orașe din România.
    Penny reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Penny Romania înseamnă:

    - Peste 280 de magazine de tip discount
    - 3 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda)
    - Peste 5000 de angajați


    Pasiunea ta

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților Penny. în România au început în anul 2005.
    De atunci, lanțul de magazine Penny. a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră. În prezent compania numără peste 5.000 de angajați în trei centre logistice și o reţea de peste 280 de magazine.
    Ce spun colegii noștri despre Penny. ?
    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
    „Am intrat în echipa Penny acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    Magazinul tău

    În cei 13 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
    Încă din prima zi de muncă, angajații Penny. intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.
    Suntem unul dintre cele mai active lanțuri de magazine din România, cu un plan ambițios de expansiune și o prezență constantă în viețile clienților din 158 de orașe din țară.
    În plus, începând cu anul 2017, Penny este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.

    Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate

    Cerinte

    Te poti alatura si tu echipei, daca:

    • esti absolvent al unei facultati economice (Contabilitate ar fi un avantaj);
    • cunosti limba engleza: mediu/avansat (limba germana constituie un avantaj);
    • detii cunostinte avansate de MS Office (SAP constituie un avantaj);
    • ai initiativa si esti implicat în luarea si aplicarea deciziilor, asumarea responsabilitatii;
    • detii abilitati de organizare, comunicare si orientare catre solutii;
    • ai capacitate ridicata de analiza si sinteza;
    • disciplina si rigurozitate te carcaterizeaza;
    • experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani.

    Responsabilitati

    Rolul acesta presupune sa:

    • verifici facturile legate de imobilizări/obiecte de inventar atât din punct de vedere al modului de întocmire cât și al conținutului și respectării preverilor financiar-contabile și fiscale conform legislației în vigoare
    • asiguri înregistrarea contabilă în SAP_FI a facturilor aprobate și validate de fiecare responsabil conform procedurilor interne existente
    • validezi si transmite propunerea de plata privind furnizorii gestionati catre departamentul trezorerie
    • intocmesti confirmari de sold pentru partenerii comerciali arondati si reconciliaza diferentele constatate
    • asiguri crearea și întreținerea bazelor de date legate de imobilizările corporale/necorporale și obiectele de inventar în SAP_FI_AA
    • asiguri evidența contabilă a imobilizărilor corporale și necorporale conform clasificațiilor în vigoare, alocând totodată număr de inventar fiecărui mijloc fix
    • urmărești lunar situația imobilizărilor în curs pe fiecare proiect și verifică cu departamentul construcții stadiul acestora
    • asiguri verificarea deprecierii aferente imobilizărilor corporale/necorporale/obiectelor de inventar
    • asiguri întocmirea în timp real a situației cu inventarul imobilizărilor și obiectelor de inventar
    • colaborezi cu membrii comisiei de inventariere la inventarierea patrimoniului, valorifică rezultatele inventarierii și le înregistrează în contabilitate
    • întocmești și transmiti la direcțiile de impozite și taxe locale toate declarațiile fiscale pentru clădiri și terenuri
    • întocmești semestrial evidentă privind sumele de achitat privind impozitul pe teren, clădiri, alte taxe locale și urmărește ca acestea să fie plătite conform termenelor legale în vigoare
    • pregătești și transmite trimestrial către departamentul trezorerie datele necesare întocmirii diverselor situații statistice
    • participi la activitatile de audit intern/extern, controale diverse autorizatii si întocmeste rapoartele solicitate
    • asiguri arhivarea lunara a documentatiei gestionate
    • indeplinesti orice alte sarcini si responsabilitati stabilite de catre superiorul ierarhic

    BENEFICII

    Rasplatim cu drag eficienta, implicarea, si ne dorim pentru angajati sa gaseasca usor un echilibru între viata personala si cea profesionala. Suntem siguri ca viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine, de aceea, iti oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de:


    - tichete de masa acordate sub forma de card, tichete cadou cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun;
    - asigurare medicala privata;
    - acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta carti în mod gratuit;
    - zile suplimentare pentru concediu de odihna.
    - pornim de la 22 de zile de concediu si numarul de zile de concediu creste în functie de vechimea în companie;
    - zi libera platita de ziua ta de nastere;

    …si multe altele!

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>