Backoffice - Implementare servicii (telecomunicatii)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Backoffice - Implementare servicii (telecomunicatii) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Studiile medii (studiile superioare reprezinta un avantaj)
    - Experienta intr-un rol similar – avantaj;
    - Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
    - Bune cunostinte de operare PC – MS Office.
    - Orientare spre detaliu, organizare.

    Responsabilitati

    - Se ocupa implementarea contractelor pentru servicii si produse semnate de Reprezentantii de Vanzari cu Clientii B2B, astfel incat implementarea acestora sa indeplineasca conditiile contractuale privind calitatea serviciilor/ produselor si a termenelor de livrare;
    - Se asigura ca toate contractele si/ sau solicitarile venite din partea Reprezentantilor de Vanzari sunt valide si initiaza, acolo unde este cazul, procesul de site survey si aprobare financiara a proiectelor care necesita investitii si/ sau discount-uri;
    - Solicita solutia tehnica, costurile si timpul de implementare de la entitatile tehnice, conform formularelor de site survey primite de la Reprezentatii de Vanzari;
    - Se asigura ca implementarea contractelor respecta conditiile contractuale referitoare la SLA si termenele asumate fata de Client, astfel incat acesta sa beneficieze de sevricii/ produse de calitate si in condiitle solicitate de Client;
    - Urmareste pasii procesului de la inceput pana la sfarsit si se asigura ca fiecare entitate participanta respecta durata alocata activitatii din aria sa de responsabilitate, astfel incat la final Clientul sa beneficieze de servicii si/ sau produse conform termenului solicitat de acesta;
    - Lucreaza cu aplicatiile necesare in cadrul procesului de Implementare, initiaza cereri de instalare/ portare/ modificare/ desfiintare a serviciilor si produselor primite in Implementare de la Reprezentantii de Vanzari sau de la Clienti.

    Alte informatii

    Mulțumim pentru interesul și aplicația dumneavoastră, ne rezervăm dreptul de a contacta doar candidații potriviți cerințelor postului.

    S.C. Agenția de Servicii Professional S.R.L. este înregistrată ca operator de date cu caracter personal. Având în vedere prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale vă rugăm ca, înainte de a aplica la anunțul de angajare, să consultați pentru informare site-ul nostru.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (65)