Senior Payroll & Admin Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Pendl & Piswanger Romania active.


Vezi toate job-urile Senior Payroll & Admin Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Pendl & Piswanger Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 20.10.2021
    Remote work: On-site

    Specialist Resurse Umane (Salarizare & Administrare Personal) LOCAȚIE: Craiova Clientul nostru este una dintre cele mai de succes afaceri românești în domeniul agriculturii.din România. Acesta include patru companii cu ~ 350 angajati care activează preponderent în partea de sud-vest a României, acoperind cultivarea și comercializarea cerealelor si plantelor oleaginoase atât pe piața românească, cât și pe cea internațională, în țări precum Grecia, Italia, Germania, Cipru, Spania, Turcia, Egipt, EAU. ROLUL: Căutăm un Specialist Resurse Umane cu experienta si foarte bune cunoștințe pe ariile de salarizare, administrare personal si raportare. Principalele responsabilități sunt:

    Salarizare:

    • Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.);
    • Efectuarea calcului salarial, intocmirea statului de plata si a centralizatoarelor de impozite si taxe datorate statului;
    • Intocmirea declaratiilor privind obligatiile catre institutiile statului; a  fiselor fiscale si inregistrarea acestora
    • Intocmirea diverselor raportari solicitate de catre manager;
    • Gestioneaza concediile medicale conform legislatiei in vigoare si se asigura ca soldurile cu statul in ceea ce priveste aceste documente sunt permanent la zi
    • Eliberare de adeverinte solicitate de angajati conform legislatiei in vigoare
    ​​​​​​​Managementul documentelor specifice:
    • Administreaza și gestioneaza dosare de personal inclusiv Contractele individuale de Munca, Actele aditionale aferente, si Fisele de Post) atat la angajare cat si la plecare
    • Raspunde de completarea și arhivarea dosarelor de personal pentru toți angajații companiei în conformitate cu procedurile interne ale companiei și cu legislația în vigoare;
    • Intocmește documentele privind anexele la contractele individuale de muncă în conformitate cu procedurile interne ale companiei și cu legislația în vigoare;
    • Tine evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament si verifica pontajele cu toate cererile de concediu de orice tip din cursul lunii;
    • Alte procese
    • Alte arii de acoperire conform cerintelor legale:
    •  Asigura mentinerea la zi a Regulamentului Intern, si a altor acte interne, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    • Mentine relatia cu furnizorul de servicii medicale pentru controlul medical obligatoriu de angajare si periodic anual – raspunde ca toti angajatii sa respecte aceasta cerinta
    • Mentine relatia cu furnizorul de servicii de Protectia si Siguranta in Munca, se asigura ca fiecare angajat are o fisa de risc cu care sa se prezinte la controlul de medicina muncii si ca se efectueaza instruirile periodice
    • Mentine relatia cu partenerii de beneficii, bonuri de masa, etc, si transmite raportarile lunare agreate pentru alocarea bugetelor aferente numarului de angajati si centralizatorului de pontaj
    • Intocmirea avertismentelor si convocarilor la cercetari disciplinare si participarea la acestea,atunci cand Gestionarea datelor conform legislatiei in vigoare pentru GDPR.
    • Participarea si organizarea procesului de orientare, inductie pentru angajatii noi, a interviurilor de exit pentru angajatii care parasesc compania,  generarea  rapoartelor necesare.
    CERINȚE:
    • Experienta de minim 2 ani in Resurse Umane pe salarizare si administrare personal; studii de licenta pe un domeniu economic, reprezinta un avantaj
    • Certificat Inspector Resurse Umane reprezinta o conditie eliminatorie;
    • Cunostinte de operare a instrumentelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) și experiență în utilizarea instrumentelor/bazelor de date din domeniul resurselor umane, inclusive a softuilor de salarizare.
    • Cunostinte temeinice de legislatia muncii;
    • Abilitati excelente de comunicare, spirit de observatie;
    • Persoana punctuala, responsabila, organizata.
    • Disponibilitate de deplasare zilnica la Segarcea unde este sediul central (compania asigura transportul angajatilor)
     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Craiova, Pitesti, Slatina,