Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Senior Payroll & Admin Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Pendl & Piswanger Romania active.Vezi toate job-urile Senior Payroll & Admin Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Pendl & Piswanger Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.10.2021 |
Remote work: | On-site |
Specialist Resurse Umane (Salarizare & Administrare Personal) LOCAȚIE: Craiova Clientul nostru este una dintre cele mai de succes afaceri românești în domeniul agriculturii.din România. Acesta include patru companii cu ~ 350 angajati care activează preponderent în partea de sud-vest a României, acoperind cultivarea și comercializarea cerealelor si plantelor oleaginoase atât pe piața românească, cât și pe cea internațională, în țări precum Grecia, Italia, Germania, Cipru, Spania, Turcia, Egipt, EAU. ROLUL: Căutăm un Specialist Resurse Umane cu experienta si foarte bune cunoștințe pe ariile de salarizare, administrare personal si raportare. Principalele responsabilități sunt:
Salarizare:
- Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.);
- Efectuarea calcului salarial, intocmirea statului de plata si a centralizatoarelor de impozite si taxe datorate statului;
- Intocmirea declaratiilor privind obligatiile catre institutiile statului; a fiselor fiscale si inregistrarea acestora
- Intocmirea diverselor raportari solicitate de catre manager;
- Gestioneaza concediile medicale conform legislatiei in vigoare si se asigura ca soldurile cu statul in ceea ce priveste aceste documente sunt permanent la zi
- Eliberare de adeverinte solicitate de angajati conform legislatiei in vigoare
- Administreaza și gestioneaza dosare de personal inclusiv Contractele individuale de Munca, Actele aditionale aferente, si Fisele de Post) atat la angajare cat si la plecare
- Raspunde de completarea și arhivarea dosarelor de personal pentru toți angajații companiei în conformitate cu procedurile interne ale companiei și cu legislația în vigoare;
- Intocmește documentele privind anexele la contractele individuale de muncă în conformitate cu procedurile interne ale companiei și cu legislația în vigoare;
- Tine evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament si verifica pontajele cu toate cererile de concediu de orice tip din cursul lunii;
- Alte procese
- Alte arii de acoperire conform cerintelor legale:
- Asigura mentinerea la zi a Regulamentului Intern, si a altor acte interne, in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Mentine relatia cu furnizorul de servicii medicale pentru controlul medical obligatoriu de angajare si periodic anual – raspunde ca toti angajatii sa respecte aceasta cerinta
- Mentine relatia cu furnizorul de servicii de Protectia si Siguranta in Munca, se asigura ca fiecare angajat are o fisa de risc cu care sa se prezinte la controlul de medicina muncii si ca se efectueaza instruirile periodice
- Mentine relatia cu partenerii de beneficii, bonuri de masa, etc, si transmite raportarile lunare agreate pentru alocarea bugetelor aferente numarului de angajati si centralizatorului de pontaj
- Intocmirea avertismentelor si convocarilor la cercetari disciplinare si participarea la acestea,atunci cand Gestionarea datelor conform legislatiei in vigoare pentru GDPR.
- Participarea si organizarea procesului de orientare, inductie pentru angajatii noi, a interviurilor de exit pentru angajatii care parasesc compania, generarea rapoartelor necesare.
- Experienta de minim 2 ani in Resurse Umane pe salarizare si administrare personal; studii de licenta pe un domeniu economic, reprezinta un avantaj
- Certificat Inspector Resurse Umane reprezinta o conditie eliminatorie;
- Cunostinte de operare a instrumentelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) și experiență în utilizarea instrumentelor/bazelor de date din domeniul resurselor umane, inclusive a softuilor de salarizare.
- Cunostinte temeinice de legislatia muncii;
- Abilitati excelente de comunicare, spirit de observatie;
- Persoana punctuala, responsabila, organizata.
- Disponibilitate de deplasare zilnica la Segarcea unde este sediul central (compania asigura transportul angajatilor)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist SSM Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la