Responsabil control producție / Operator stație betoane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HeidelbergCement Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil control producție / Operator stație betoane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: HeidelbergCement Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 14.10.2021

    Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Responsabil Control Producție / Operator staţie betoane, pentru punctul de lucru Staţia de betoane Pitești.

    Principalele responsabilități:

    • verifică, în baza comenzii de beton primite de la clienți, posibilitatea livrării în SAP și întocmește graficul de livrări zilnice;
    • asigură calitatea betonului livrat prin urmărirea respectării rețetelor și al procedurilor de preparare a betonului;
    • verifică modul de întocmire a documentelor de transport al betonului și se asigură că transportul betonului la șantier se face în condiții optime, care nu modifică parametrii de calitate ai acestuia;
    • se asigură de respectarea ritmului și continuitatea livrărilor de beton la șantierele clienților;
    • coordonează activitatea de mentenanță a echipamentelor punctului de lucru și asigură încadrarea în bugetul de mentenanță aprobat;
    • răspunde de aprovizionarea materiilor prime, materialelor, combustibililor și adaosurilor în cantitatea, sortimentul, calitatea și termenul care să asigure continuitatea activității de producție;
    • urmărește nivelul stocurilor de siguranță (materii prime, material și piese de schimb) și răspunde de menținerea acestora la nivelul aprobat;
    • întocmește rapoarte specifice activității desfășurate.
    Cerințele postului
    Studii și experiență:
    • absolvent de minim studii medii tehnice, preferabil studii superioare construcții;
    • reprezintă avantaj experienţa anterioară pe un post similar.

    Cunoștințe și abilități necesare:
    • cunoștinţe și abilități de operare PC (MS Office);
    • abilități de comunicare și lucru în echipă;
    • orientare către cerințele pieței și nevoile clienților;
    • putere de concentrare și rezistență la stres;
    • seriozitate și corectitudine;
    • flexibilitate și adaptabilitate.
    În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 30 Septembrie 2021.

    Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.