Technical Support Representative with Serbian

Angajator: Catoprest
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 16.10.2021
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Atragem, identificam și selectăm cel mai potrivit candidat.

    CATOPREST oferă soluții de recrutare, oferind clienților săi servicii personalizate în funcție de specificul activității.
    CATOPREST a fost infiintata in anul 2009 pentru a oferi soluții care să permită companiilor din Romania să aibă acces la cei mai potriviți candidați din industria automotive, cea a serviciilor, precum si companii implicate in productie de serie, industria electronica, cosmetice, FMGC si industria maselor plastice.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, unul dintre cei mai mari producatori de electronice din lume, cautam un vorbitor "next to native" cu un profil asemanator criteriilor de mai jos:

    - Atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva
    - Vorbeste la un nivel avansat (C1) limba sarba scris si vorbit
    - Bune abilitat de operare PC
    - Excelente abilități de comunicare și relaționare, atitudine orientată către client
    - Capacitate de organizare si cooperare
    - Excelente abilitati analitice si atentie la detalii

    For our client, one of the largest electronics manufacturers in the world, we are looking for a "next to native" speaker with a profile similar to the criteria below:

    - Positive attitude, communicative and proactive
    - Advanced level of Serbian language (at least C1), written and spoken
    - Good PC operating skills
    - Excellent communication and relationship skills, customer-oriented attitude
    - Ability to organize and cooperate
    - Excellent analytical skills and attention to detail

    Responsabilitati

    - Primeste apeluri de la clientii finali, e-mailuri, solicitari social media, chat-uri, mesaje
    - Identifica corect nevoile clientului si ii ofera suportul necesar
    - Oferirea de feedback prompt si precis clientului, in functie de natura rezolutiei si disponibilitatea clientului
    - Inregistreaza complet si corect informatiile obtinute in urma apelurilor in baza de date a companiei
    - Coopereaza cu superiorii ierarhici sau cu celelale departamente in vederea rezolvarii solicitarilor venite din partea clientilor
    - Efectueaza follow-up si apeluri programate catre client
    - Verificarea corectitudii informatiilior primite prin intermediul canalelor de comunicare referitoare la facturi si diverse documente aferente produsului vandut de catre companie


    - Receive calls from end customers, emails, social media requests, chats, messages
    - Identifies the client's needs correctly and offers the necessary support
    - Providing prompt and accurate feedback to the client, depending on the nature of the resolution and the client's availability
    - Reports the information obtained from calls in the company's database
    - Cooperates with the hierarchical superiors or with the other departments in order to solve the requests coming from the clients
    - Makes follow-up and scheduled calls to the client
    - Checking the correctness of the information received through the communication channels regarding invoices and various documents related to the product sold by the company

    Alte informatii

    Program de munca:

    40 ore/saptamana, L-V

    Beneficii:

    - Contract de munca pe perioada nedeterminata
    - Salariu competitiv
    - Tichete de masa
    - Bonusuri lunare si anuale
    - Asigurare medicala privata
    - Mediu de lucru tanar si dinamic si posibilitati de avansare
    - Traininguri specializate in cadrul unei companii internaționale

    Work schedule:

    40 hours / week, L-V

    Benefits:

    - Employment contract for an indefinite period
    - Competitive salary
    - Meal tickets
    - Monthly and annual bonuses
    - Private medical insurance
    - Young and dynamic work environment and opportunities for advancement
    - Specialized trainings within an international company


    Work schedule:

    40 h / week, Monday-Friday

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.