Suport center level 1

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Info World active.


Vezi toate job-urile Suport center level 1 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Info World
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Compania Info World furnizează soluții informatice integrate pentru sectorul de sănătate compatibile cu cerințele tuturor prestatorilor de servicii medicale.

    Cerinte

    Cerintele Postului
    Cunostinte in:
    • utilizarea computerului, imprimantelor, echipamentelor telefonice si din domeniul informaticii.
    • utilizarea de aplicatii software: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), sistemele de operare Windows, CRM (avantaj),
    Aptitudini de comunicare orala si scrisa, in acordarea de consultanta si consiliere.
    Dinamic si comunicativ.
    Capacitatea de a lucra in conditii de stres.
    Disponibilitate de a efectua, in caz de necesitate, ore suplimentare.
    Constituie avantaj experienta in domeniul call center si al suportului tehnic pentru aplicatii software.

    Responsabilitati

    Atributii si responsabilitati
    - preluarea solicitarilor clientilor Info World, inregistrarea solicitarilor, repartizarea acestora in vederea rezolvarii, informarea clientilor cu privire la stadiul solicitarilor transmise;
    - emite si transmite e-mailuri, fax-uri, adrese la solicitarile clientilor (raspunsuri la solicitari);
    - raspunde solicitarilor intr-o maniera corecta si profesionista;
    - verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in aplicatia interna;
    - foloseste si actualizeaza baza de date de clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi, comunicate de catre acestia;
    - se asigura suport - prin rotatie cu echipa, periodic (fara prezenta la sediu)

    Alte informatii

    • mediu de lucru placut, modern si profesionist
    • se asigura instruire, inclusiv in cunoasterea si utilizarea aplicatiilor software

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (584)