Specialist sisteme de management

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HeidelbergCement Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist sisteme de management active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: HeidelbergCement Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Controlul calitatii
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Deva
  • Fieni
  • Piatra Neamt
  • Actualizat la: 14.10.2021
    Remote work: On-site

    Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Specialist sisteme de management, cu localizare într-una dintre fabricile de ciment Tașca (jud. Neamț), Chișcădaga (jud. Hunedoara), Fieni (jud. Dâmbovița).

    Principalele responsabilități:

    • elaborează și actualizează documentele sistemelor de management în conformitate cu standardele: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 și SA 8000;
    • urmăreşte implementarea prevederilor documentelor sistemelor de management;
    • analizează şi propune îmbunătăţiri pentru procedurile operaţionale aplicabile în cadrul societăţii;
    • pregătește și efectuează audituri interne în scopul verificării implementării în societate a prevederilor documentelor sistemelor de management;
    • participă la auditurile externe efectuate de organismul de certificare a sistemelor de management;
    • urmăreşte implementarea acţiunilor corective rezultate în urma auditurilor interne şi externe a sistemelor de management;
    • monitorizează şi măsoară performanţa sistemelor de management.
    Cerințele postului
    Studii și experiență:
    • absolvent studii superioare tehnice;
    • prezintă avantaj experiența în activitatea de fabricație a materialelor de construcții;
    • prezintă avantaj experiența în proiectarea, documentarea, menținerea și auditarea sistemelor de management;
    • prezintă avantaj deținerea certificării de auditor.
    Cunoștințe și abilități necesare:
    • competențe de auditor în domeniul sistemelor de management;
    • cunoștințe privind principiile şi tehnicile de audit;
    • foarte bune abilități de comunicare (oral și în scris), relaționare și lucrul în echipă;
    • atitudine pozitivă, diplomaţie şi tact în relaţiile interumane;
    • atenție la detalii și orientare spre rezultate;
    • capacitate de concentrare, atenție sporită şi rezistenţă la stres;
    • capacitate de analiză, flexibilitate, adaptabilitate;
    • etică profesională;
    • foarte bune cunoștințe de operare și redactare MS Office;
    • cunoștințe limba engleză - nivel intermediar;
    • permis de conducere categoria B;
    • disponibilitate la deplasări în interes de serviciu.
    Procesul de recrutare și selecție constă în următoarele probe:
    • Testare scrisă a cunoștințelor de specialitate;
    • Interviu.
    În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 30 Septembrie 2021.

    Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Deva, Hunedoara, Job national

    Piatra Neamt,

    Aplica fara CV
    Arad, Deva, Timisoara,

    Vezi job-uri similare (4)