Responsabil reclamatii clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Saint-Gobain Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil reclamatii clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Saint-Gobain Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Calarasi
  • Actualizat la: 18.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Saint-Gobain proiectează, produce şi distribuie materiale şi soluţii pentru piețele de construcții, mobilitate, medicină și alte aplicații industriale. Dezvoltate printr-un continuu proces de inovare, acestea pot fi găsite pretutindeni, în spațiile de locuit şi în viaţa de zi cu zi, oferind stare de bine, performanță și siguranță, abordând provocările legate de construcţie durabilă, de eficienţa utilizării resurselor şi de schimbările climatice.
    În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Building Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips şi Weber, cumulând aproximativ 1800 de angajaţi în 12 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Turda, Suceava şi Vălenii de Munte.

    Cerinte

    • studii superioare – profil tehnic;
    • posesor carnet de conducere categoria B;
    • experiența pe o linie de producție/calitate/reclamații clienți constituie avantaj;
    • abilități de comunicare și relaționare;
    • abilități de negociere și de acordare feedback;
    • capacitatea de stabilire a priorităților sarcinilor de lucru și de management al timpului de lucru;
    • cunoștințe medii de Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint).
    • cunoștințe limba engleză – nivel mediu spre avansat.

    Responsabilitati

    • verificări ale documentelor suport pentru asigurarea respectării procedurilor și a legislației în vigoare;
    • înregistrări ale operațiunilor legate de contabilitate clienți sau operațiuni cash management;
    • pregătire și verificare rapoarte poziții deschise;
    • analiză și confirmări de sold cu parteneri clienți;
    • inventariere globală a conturilor bancare;
    • pregătire a reconcilierilor lunare și a diferitelor raportări statistice;
    • procesare operațiuni legate de reconciliere, arhivare și închidere de lună;
    • participare la implementarea/menținerea/îmbunătățirea controalelor și a procedurilor interne.