Responsabil reclamatii clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Saint-Gobain Romania active.Vezi toate job-urile Responsabil reclamatii clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Saint-Gobain Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.10.2021 |
Remote work: | On-site |
Lider mondial în domeniul construcțiilor ușoare și durabile, Saint-Gobain proiectează, produce și distribuie materiale și servicii pentru piețele industriale și de construcții. Soluțiile sale integrate pentru renovarea clădirilor publice și private, pentru construcțiile ușoare și decarbonizarea construcțiilor și a industriei sunt dezvoltate printr-un proces continuu de inovare și oferă durabilitate și performanță. Angajamentul Grupului este ghidat de scopul său, „MAKING THE WORLD A BETTER HOME".
În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips, Weber, Duraziv şi Chryso, cumulând aproximativ 2000 de angajaţi în 14 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Turda, Suceava, Vălenii de Munte, Popești Leordeni şi Ariceştii Rahtivani.
În 2022, Saint-Gobain România a primit certificarea „Angajator de Top” pentru al 6-lea an consecutiv, datorită condiţiilor de muncă excelente oferite angajaților săi.
• studii superioare – profil tehnic;
• posesor carnet de conducere categoria B;
• experiența pe o linie de producție/calitate/reclamații clienți constituie avantaj;
• abilități de comunicare și relaționare;
• abilități de negociere și de acordare feedback;
• capacitatea de stabilire a priorităților sarcinilor de lucru și de management al timpului de lucru;
• cunoștințe medii de Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint).
• cunoștințe limba engleză – nivel mediu spre avansat.
• verificări ale documentelor suport pentru asigurarea respectării procedurilor și a legislației în vigoare;
• înregistrări ale operațiunilor legate de contabilitate clienți sau operațiuni cash management;
• pregătire și verificare rapoarte poziții deschise;
• analiză și confirmări de sold cu parteneri clienți;
• inventariere globală a conturilor bancare;
• pregătire a reconcilierilor lunare și a diferitelor raportări statistice;
• procesare operațiuni legate de reconciliere, arhivare și închidere de lună;
• participare la implementarea/menținerea/îmbunătățirea controalelor și a procedurilor interne.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Client Advisor with English - Calarasi (Remote) Aplica fara CV | |
Consultant with English- Braila/ Calarasi/ Medgidia/ Fetesti (remote) Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la