Analist Calcul | Back Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO HR active.


Vezi toate job-urile Analist Calcul | Back Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO HR
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

    Cerinte

    • Studii medii finalizate;
    • Foarte bune cunostinte de operare calculator (Microsoft Excel indeosebi);
    • Limba engleza nivel mediu (B1-B2);
    • Limba franceză nivel mediu (B1) reprezinta un avantaj;
    • Matematica si calcul: competente de baza;
    • Foarte bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de organizare, planificare si control al muncii;
    • Atentie la detalii;
    • Adaptabilitate, flexibilitate, capacitatea de a lucra in echipa.

    Responsabilitati

    Project based – contract individual de munca perioada determinata 5 luni
    Data incepere activitate: 1.11.2021
    Departament: Facturare

    Clientul nostru este reprezentat de o companie in crestere, care ofera un pachet complet de servicii bazat pe o gama larga de echipamente de masurare de inalta precizie pentru proprietati comerciale, proprietari de case si utilitati energetice.
    Produsele si serviciile acopera instalarea, punerea in functiune a contoarelor si facturarea consumului de energie, apa si costuri auxiliare.

    Responsabilitati:

    • Crearea, actualizarea si dezvoltarea bazei de date prin introducerea in programul de calcul specializat a datelor inscrise in fisele de montaj si documentele anexate acestora, conform procedurilor interne;
    • Aplicarea metodologiei de calcul si efectuarea calculelor pentru determinarea consumurilor
    individuale;
    • Centralizarea si arhivarea documentelor necesare activitatii departamentului de Facturare.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Locatie: Bucuresti, zona Eroilor, sediul companiei aflandu-se aproape de statia de metrou/statii RATB;
    • Tichete de masa (20 RON/Tichet zi lucratoare);
    • Formare initială;
    • Mediu de lucru format dintr-o echipa tanara, joviala si o atmosfera relaxata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (493)