Specialist IT Service Desk - Per. determinata 12 luni (f/m)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lidl Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist IT Service Desk - Per. determinata 12 luni (f/m) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Lidl Romania
Domeniu:
  • Altele
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.11.2021
    Remote work: On-site

    Împreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!

    Rolul tău
    • Vei oferi suport tehnic IT (Level 1) tuturor angajaților Lidl;
    • Vei investiga, rezolva și răspunde la incidentele primite telefonic sau prin sistemul intern de ticketing, asigurând totodată o experiență pozitivă angajaților;
    • Vei monitoriza zilnic sistemele interne și vei contribui proactiv la rezolvarea eventualelor erori;
    • Vei menține, actualiza și extinde baza de date cu cunoștințe IT;
    • Vei identifica și escala incidentele majore;
    • Vei ține la curent angajații cu privire la evoluția incidentelor în conformitate cu prioritatea stabilită și SLA.
    Oferta noastră

    Îți pregătim un plan de școlarizare personalizat, un trainer dedicat și acces la tehnologii de ultimă generație. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei.

    Profilul tău
    • Ai studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
    • Cunoști limba engleză la nivel avansat;
    • Ești dispus să lucrezi în ture între 6:30 și 22:30 în timpul săptămânii, precum și remote în weekend;
    • Îți place să lucrezi în echipă, dar și independent;
    • Ai bune abilități de comunicare și ești orientat/ă către clientul intern;
    • Ai minim 1 an experiență profesională anterioară; experiența într-un rol similar reprezintă un avantaj.

    Suntem prezenți pe piața din România din 2011, timp în care am crescut ambițios și sustenabil, oferind produse de calitate cumpărătorilor, respect partenerilor, proiecte și investiții comunităților și mediului și un loc ideal de muncă angajaților noștri. În prezent avem peste 270 de magazine, 5 centre logistice și peste 8000 de angajați în toată țara și am fost desemnați Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al patrulea an consecutiv.
    Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună. Noi le oferim șansa să își construiască o carieră de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea și dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar împreună facem posibilă #BucuriaLidl zi de zi!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (548)