Account Manager - Hunter

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Manpower recruteaza Account Manager - Hunter pentru clientul sau, o companie cu o vasta experienta in livrarea serviciilor și produselor pentru iluminat pe piata din Romania.

    Cerinte:

    Experienta relevanta in vanzari (B2B);
    Experienta in vanzari de afaceri în domeniul iluminatului, electricitatii sau tehnologiei reprezinta un avantaj;
    Capacitate de a gestiona mai multe proiecte in acelasi timp, acordand o atentie sporita detaliilor;
    Abilitati solide de gestionare a conturilor si de construire a relatiilor;
    Cunoasterea pachetului Office este o necesitate precum si cunoasterea altor softuri din domeniul iluminatului (DIALux);
    Vorbitor de limba engleza avansat, limba germana reprezentand un avantaj;
    Experiența tehnica (electronică, inginerie) reprezinta un avantaj;
    Permis de conducere categoria B;
    Disponibilitatea de a calatori in strainatate.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:

    Mentine si imbunatateste relatiile cu clientii existenti, intrand în contact cu directorii de afaceri si partile cheie interesate in realizarea proiectelor;
    Relationeaza cu clientii și cu echipele interne interfunctionale pentru a asigura livrarea la timp si cu succes a solutiilor noastre in conformitate cu nevoile clientilor;
    Gestioneaza proiectele intr-o maniera care sa depaseasca asteptarile clientilor nostri si se asigura ca activitatea respecta procedurile companiei și ale clientilor;
    Supravegheaza planificarea, implementarea și urmarirea unui proiect specific prin incadrarea in termene si livrabilele specificate;
    Se asigura ca procedurile de implementare sunt respectate indeaproape si consiliaza managementul de proiect cu privire la intarzierile si depasirile aparute daca este cazul, initiind si punand in aplicare actiuni corective;
    Analizeaza problemele tehnice impreuna cu echipa de la fata locului și cu departamentul tehnic;
    Pregateaste rapoarte si participa in mod regulat la sedintele de progres;
    Revizuieste și aproba rapoartele privind evolutia lucrarilor;

    Beneficii:

    Pachet salarial motivant;
    Sistem de bonusare in functie de performanta;
    Mobil, laptop, masina;
    Mediu de lucru dinamic si flexibil cu oportunitati de crestere.