Customer Support Specialist

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Pentru unul din clienii nostri, primul marketplace din Romania ce schimba modul in care se vinde si cumpara electronice reconditionate, recrutam Customer Support Specialist
    Cerinte:
    Studii medii;
    Cunostinte bune de operare PC, Intercom, MS Office (Word, Excel, Power Point), Google Mail;
    Cunostinte de limba engleza nivel mediu;
    Bune abilitati de comunicare;
    Persoana orientata catre client;
    Abilitati de lucru în echipa;
    Foarte bune cunostinte de limba romana (scris, citit, vorbit);
    Experienta în relatia cu clientii.

    Responsabilitati

    Receptionare întrebari, recomandari si reclamatii ale clientilor existenti sau a potentialilor clienti;
    Preluarea notificarilor primite din sistem si oferire de suport clientilor, în functie de situatia semnalata;
    Suport clienti atat telefonic cat si chat si email.

    Alte informatii

    In primul rand, iti promitem ca va fi o experienta de invatare fantastica pentru tine! Intr-un startup lucrurile sunt foarte dinamice si problemele ce necesita rezolvare sunt foarte variate, asa ca vei invata intr-un an, cat altii in 10! Vei invata nu doar lucruri din domeniul tau de expertiza, ci din aproape toate! :)
    Salariu competitiv, in functie de experienta ta.
    Oportunitati de crestere ale salariului, in functie de performanta si rol.
    Beneficii extra-salariale, precum abonament la sali de sport (7Card), abonament de sanatate la Regina Maria;
    Un mediu de lucru dinamic si placut, se pune mare accent pe lucrul in echipa si pe dezvoltarea fiecarui membru.
    Programul de lucru este 9:00 - 18:00
    Locatia: Sema Parc (1 min. de metrou Petrache Poenaru).
    Odata ce te obisnuiesti cu flow-ul de lucru, vei avea posibilitatea de a lucra remote 1 zi / saptamana.