Customer service representative - Limba Engleza

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    -Limba engleza - nivel C1
    -Cunostinte MS Office
    -Orientare catre client
    -Abilitati tehnice dar si de organizare si comunicare
    -Atentie sporita la detalii

    Responsabilitati

    -Oferirea de informații si soluții clienților cu privire la serviciile companiei - chat, email,voce
    -Documentarea tuturor operațiunilor din baza de date a companiei, in conformitate cu procedurile de lucru
    -Identificarea problemelor cu care se confrunta clientii si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare
    -Prioritizarea si gestionarea mai multor cazuri la un moment dat

    Alte informatii

    Beneficii:

    -Pachet salarial atractiv
    -Prima lunara 200 lei
    -Beneficii flexibile lunare -320 lei
    -Program de lucru flexibil si adaptat nevoilor tale
    -Locatie centrala si usor accesibila
    -Traininguri care te vor ajuta să îți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitătile analitice și munca în echipa